neděle 25. září 2011

Summary Diary 4

Nezapomeňte na GIVEAWAY!!!

Dneska se mi nechce psát žádný shrnující článek.. Ale ve zkratce vám to sem hodím.. a potom se možná rozepíšu trochu o mých pocitech..

  • v PO jsem byla po pěkně dlouhé době doma (cca po měsíci), málem sem to tam nepoznala, sestřička se v pokojíčku roztahuje více než je zdrávo! :D, 
  • v ÚT sem musela jet do školy, kde sem čekala více jak 2 hodiny kvůli jednomu razítku.. :D ale aspoň sem si odpočinula od učení, které mě v těchto dnech ještě provázelo,
  • ve ST mě čekala poslední zkouška, kterou sem z letního semestru neměla hotovou, už sem o tom psala. Nakonec se povedla (stáli při mě všichni svatí) a já mám splněný celý letní semestr, i když se to zdálo nemožné..,
  • ve ČT sem slavila zkoušku a užívala si konečně klidu a pohody, konečně sem si mohla užít den aniž by mi kazily náladu nepovedené zkoušky!,
  • v PÁ jsme byli s drahoušem na procházce a rozjímali jsme o nadcházejícím těžkým školním roce..,
  • v SO jsme se s Ondím váleli na sluníčku a užívali si sluneční paprsky a když už jsme jich byli dostatečně nabažení šli jsme na ořechy, teď máme ruce jako černoušci! :D,
  • v NE (dnes) už tak úžasný den nebyl, od rána mám zase špatnou náladu a především přestávám být silná, nervy mám nadranc a mám pocit, že pro mě každou chvíli přijedou z blázince.. sice mě odpoledne Ondínek rozptyloval, ale pořád nedostatečně...

     Podle posledního bodu jistě chápete, že má nálada není na dlouhé vykecávání dělaná.. S babkou to jde zkopce a s tím jde do háje i moje nálada, též mé nervy... Ještě pár dní a budu zralá na Bohnice.. už mě nic nebaví, nejradši bych si lehla, usla a probudila se až za rok.. achjo, škoda že nejsem medvěd a nemůžu se uložit k zimnímu spánku! Do jisté míry mě přestalo bavit i surfování po internetu, nemám na něj momentálně chuť.. jak už sem psala dřív, nechci aby blog byl povinnost, pouze radost, zábava... o to více sem o tom začala přemýšlet po tom, co napsala a udělala Mirabelle.. nechci aby nejdůležitější věcí v mém životě byl blog a mé virtuální bytí, musím žít také svůj reálný život.. věnovat se i jiným zálibám.. miluju čtení, ale o prázdninách sem ho hodně flákala, proto sem se rozhodla teďka hodně číst.. miluju focení, proto se teď věnuji i focení.. možná vám brzo nějaké fotky ukážu... už plánuju i lepší foťák :-) a v neposlední řadě miluju přírodu, takže se tam snažím trávit co nejvíc času, dokud to jde.. dobíjí mi to baterky.. :-) Proto se na mě nezlobte, jestli tu nebude pravidelně každý den článek.. nemusí být vždy nálada, není to moje povinnost.. musíme žít svůj vlastní život, co to jde, abych jednou nelitovala...! :-)

    Mějte se krásně a užijte si nedělní večer!




    Ani moje nejoblíbenější písnička dnes na moji náladu nezabírá.. ale tak vás třeba potěší... :-)

    7 komentářů:

    1. ačkoliv mě to mrzí, že tvůj blog už nebude tak "žít", jako dřív, tak tě naprosto chápu. Musíme žít svůj reálný život a pokud máš pocit, že blog je pro tebe spíš už povinností a prostě tě to už tolik nebaví a není nálada, tak nemá cenu se přemáhat. Každopádně se těším na každý tvůj další článek, i kdyby tu měl mít jen jeden za měsíc :) hlavně ať je vše v pořádku v reálném životě, přeju hodně štěstí a dobrou náladu :)

      OdpovědětVymazat
    2. Doufám,že ti bude zas líp,taky mi není zrovna nejlíp poslední měsíce,ale snažím se,aby se to nějak zlepšilo asi jen potřebuji ještě čas a tuhle větu jsi krásně napsala :) - musíme žít svůj vlastní život, co to jde, abych jednou nelitovala...! :-)

      OdpovědětVymazat
    3. Takovéhle období moc dobře znám, neboj se, bude líp. Hlavně se drž!

      OdpovědětVymazat
    4. Taky se přidávám a je jasné, že pokud ti blog nedělá radost a cítíš to jako povinnost, nemá to cenu. Přeju ať se zase vše zlepší. ;)

      OdpovědětVymazat
    5. Děkuju vám za podporu! :) Moc si ji vážím..! Musím se přiznat, že nevydržím ani den, abych sem alespoň nemrkla.. ;) brzy snad zase bude článek, naplno to tu opustit prostě nedokážu.. :)

      OdpovědětVymazat
    6. Brzy bude lépe. Určitě ano. Věř tomu :-)

      OdpovědětVymazat

    Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)