úterý 13. září 2011

Zkouškové ohození.

Jsem tu s ohozem z minulé středy, kdy sem takhle vyrazila na zkoušku. Tyto šaty ste mohli vidět už tady, teďka sem provedla jenom menší úpravy - trochu sem zazimovala a přidala silonky, svetr a kabelku.. Chtěla sem si těch šatiček ještě před zimou užít.. :-) 







Šaty - H&M (Káti e-shop), Tílko - Bonprix, Silonky - ?, Baleríny - New Yorker, Kabelka - ?, Svetr - Tally Weijl, Prstýnek - ?, Náramek - Takko.

13 komentářů:

  1. ty šaty jsou úžasný! Už dlouho sháním něco s leopardím vzorem, ale zatím jsem neuspěla..

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tohle ti strašně sluší!!! :) Možná bych k tomu spíš vzala podpatky, ale stejně je to moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  3. tie nechty a ten prsteň sú skvelé!!a pristane ti to!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to, ty nehty se ti povedly! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji leopardi vzory a tobe strasne slusi!!! Jinak libi se mi i tve nehty, jak mas kazdy jiny je to mooc hezky :) a zvu te k me giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, fakt. To by ti tu zkoušku měli dát už jen za to jak jsi vypadala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to já zas leoparda a podobný zvířátka moc nemusim, ale šaty jsou jinak moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni takový ohlas, děkuji moc :)
    K.: podpatky sem plánovala, ovšem asi bych v nich nezvládla chodit po městě.. takže přišla druhá a pohodlnější varianta.. :)
    Eve.H.: No tak kdyby se známky dávaly podle oblečení.. to by byla jiná.. mezi těma šprtama bez vkusu, co u nás jsou bych možná trochu uspěla :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)