neděle 22. ledna 2012

New In.


Jsem tu se slíbeným New in postem. Zjistila jsem, že v poslední době jsem k nezastavení a nakupovala bych skoro pořád.. Chudinka účet neustále brečí nad tím, jak mu ubývají kila.. :D Už to musí přestat. Tyhle věcičky beru jako poslední odměnu za zkoušky (i za ty nesplněné).. :D
Laky na nehty z první fotky jsou koupené minulý týden, ostatní je ze včerejška.


Laky Catrice jsou z výprodeje v Rossmannovi a stály mě 20 Kč oba dva. Třetí lak je od značky Fairwind, kterou jsem našla ve Schleckerovi a stál 30 Kč.


Po tom, co jsem si u Péti přečetla o nejnovější limitované edici Essence, kterou prodávají v DM drogérii, musela jsem si pro něco z ní zajít. Tato edice je podle mě extrémně povedená, vše v nádherných barvách a skvělém zimním designu. Nakonec jsem si odnesla lak na nehty a lesk na rty. O obojím se hodně brzy dočtete. Vínový lak na nehty jsem chtěla už dlouho a byl poslední! Takže jsem ho tam nemohla nechat. A krém a balzám na rty jsou  z drogérie/lékárny Body Pharm, kde mají 80% slevy a výprodeje kosmetiky Body Basics. Takže jsem nemohla odolat za žádnou cenu a něco si musela odnést. Krém mě stál 30 Kč a balzám 35 (původní cena 199 Kč!). 



Tyhle dvě věci jsem měla už asi 3 týdny vyhlídnuté. S obojím jsem dlouho váhala, nakonec jsem podlehla. O hodinkách se mi dokonce i zdálo, takže jsem je tam prostě za 179 Kč nemohla nechat! A legíny se podle mě vždycky hodí, tyto mají koženou aplikaci na boku, určitě brzy uvidíte. Stály 129 Kč.


A po dlouhé době jsem si něco vybrala i v H&M. Byl to takový spontánní nápad. Dlouho jsem plánovala nákup nějaké halenky, protože ta mi ve skříni doposud chyběla, a když jsem uviděla tuhle, bylo jasno. Je to takový divoký vzor, ale vypadá úžasně. A k tomu se strašně hodí ten svetr, takže jsem si ho samozřejmě musela vzít taky.. :D Ale za ty peníze? Nekup to! Navíc když jsem zjistila, že původní cena obou věcí byla 1800 Kč a já za to dala dohromady 350 Kč! Paráda! :-)

Tak a to je (doufám) na dlouhou dobu všechno :D mám v plánu hned na další zkoušku halenku vytáhnout, takže ji určitě brzy uvidíte v akci.

Pro dnešek se loučím a přeju hezký večer! :-)

17 komentářů:

  1. "Závidim", jak se ti ty výprodeje daří :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty si toho ale nakúpila ...teda tie laky sú krásne ...u nás ani jedna táto limitka nebola

    OdpovědětVymazat
  3. tie laky od catrice sú úžasné a za tú cenu! a body basics by som chcela skúsiť balzám na pery :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten balzam mam taky a je na rty jeden z nejlepsich :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přestanu se na tyhle tvoje články dívat, cloumá mnou závist :-D Včera sem totiž v Pardubicích chtěla jít do rossmana, ale příšerně sněžilo a hrozně mě bolely nohy :-D A nebudu ti radši říkat, co se dělo v kabinkách v HM, když jsem si tam v tejdnu chtěla něco vyzkoušet :-D Viděla jsem dvoje čouhající nohy na zemi a podivné zvuky, takže chuť si něco koupit mě přešla :-D Ale moc pěkné věcičky, no :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to sis moc pěkně nakoupila :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty jo, já jsem v těch slevách nic nesehnala a ty máš takové úlovky! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně jsi nakoupila. Já si koupila taky jeden lak od Catrice a ze zimní kolekce Essence jsem si odnesla třpytky na oči, ten samý lesk a tu košili mám také. :) Ten bordový lak os Essence mám už delší dobu a je to krásná barva.

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, pěkně tomu dáváš, Klárko :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super nákup :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Super nákup! Jsem zvědavá, jak budou věci vypadat na tobě :) A už se moc těším, až taky vyrazím do obchodů...pokud tam na mě teda něco zbyde :D :))

    OdpovědětVymazat
  12. Jůůů já chci taky...naštěstí (naneštěstí) jdu zítra zas po nemoci do práce, takže popráci určitě zalezu do nějakého shopping centra a můj účet taky zapláče :-D

    OdpovědětVymazat
  13. skvěle si nakoupila,krásné hodinky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten vínový lak mám už delší dobu a je skvělý :) Já se dost krotim, nenakupuju, pořídila jsem si noťas, takže nemůžu :D Ale z limitky Cristalliced mám stíny na oči a zatím se mi zdají docela fajn.

    OdpovědětVymazat
  15. jeeeje mam hroznou chuť vyrazit na nákupy ale nesmím nesmím sakra, utratila jsem ve slevách už dost :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)