úterý 14. února 2012

14.2.2012

Hezký podvečer,

sic je dnes Valentýn, ale já jsem stále v klidu. Nebo spíš nejsem. Mám dnes zase nějakou krizi, možná za to může právě ten Valentýn. Ten svátek jsem nikdy nijak neslavila a asi nikdy ani slavit nebudu. Vždy jsem ho ignorovala, ale dnes mám vůči němu opravdu averzi. Všude kam se podívám, tak vidím nebo slyším jenom o Valentýnu a už mi to leze na nervy. Takže se omlouvám, nebude tu žádný přeslazený článek.

Spíš jenom takový informativní rychločlánek, protože dnes nemám na nic náladu. Bohužel to nic se týká i blogu. I když jsem poctivě všechny vaše články prošla, to ano, ale nechce se mi nic psát. A tak vám jenom píšu, že žiju - dýchám, jím a piju a dneska jsem dokonce uklízela! A to už je co říct. Taky jsem natáčela video, které jsem chtěla dnes uveřejnit, ale mám dneska opravdu KRIZI. V půlce (nebo spíš ke konci) videa došly baterky... tak jsem se rozhodla natočit další.. tak točím a po nahrání do počítače jsem zjistila, že je to v nějakém blbém světle a rozlišení.. takže co? Dlabu na to. Jindy to třeba půjde líp..

Mějte se krásně, zítra už snad bude lépe...

Těm co slaví přeju krásný Valentýnský večer, těm, kteří neslaví přeju hezký obyčejný úterní večer! ;-)


P.S. Náladu mi dnes trochu zlepšila Péťa, od které mi přišel skvělý dáreček.. Jaký se dočtete brzy.. :-)
P.S.S. Ale věřím, že až dostanu tu vysněnou Valentýnku (že jo, Vivinko?) nálada se mi hned zlepší a třeba si Valentýna ještě zamiluju a příští rok ho přeci jen slavit budu! :-)

BLOGLOVIN x FORMSPRING x FACEBOOK

15 komentářů:

  1. na video se těším,snad příště to výjde :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to prejde popravde aj ja mám dneska nejakú depku ...ešte že neslávime Valentína z Johnnym ...ja chystám len nejakú jednoduchú večeru a žiadne darčeky ...tak sa aspoň na to teším ...a inak na tej fotke vyzeráš presne ako moja najlepšia kamoška Katka ...
    no tak maj pekný večer pa

    OdpovědětVymazat
  3. Každý máme své zamračené dny, ale zítra už ti určitě zase vysvitne slunko a bude líp:)

    OdpovědětVymazat
  4. jasne ze bude lepsie ved inak by to neslo raz si hore raz si dole neboj nič :)

    OdpovědětVymazat
  5. S tým videom to poznám a teším sa na to "pravé" podarené :) A aj s Valentínom viem presne, čo myslíš....

    OdpovědětVymazat
  6. .Dnes není jen Valentýn, ale začíná i Liga mistrů, jak jsem psala i u sebe. :-) A jsem zvědavá na další video. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. snad ti bude zítra líp:)) ..na video se těším:)

    OdpovědětVymazat
  8. Co se Valentýna týče, tak všechno ignoruju :D A bude líp :)) Těším se na video :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska je den blbec, koukám, že ne jen pro mě. :-(

    OdpovědětVymazat
  10. Nezoufej, bude líp ;) A na komerci se vykašli, já to ignoruju :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky Valentýna neslavím.

    A bude určitě lépe! Jestli ti to pomůže, tak jsem také minule točila video a asi na třikrát, ani jednou se mi to nepovedlo, tak jsem se na to vykašlala. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj zlato, já mám poslední dny taky depku - z práce :( Ale snad se to brzy zlepší.
    Mám na tebe ještě dotaz, když v Hlavním panelu vidíš nové příspěvky sledovaných blogů, tak tam je vždy i fotka. Vidíš jí i u mě? Protože já to tam nevidim. Všem to ukazuje jen ne mně. :(

    OdpovědětVymazat
  13. taky Valentýn nějak neprožívám

    OdpovědětVymazat
  14. Doufám, že už je ti lépe. Já Valentýn taky nějak moc nemusím. Přijde mi to strašně komerční svátek...podle mě by si lidi měli ukazovat, že se mají rádi pořád a ne jenom jeden den.

    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  15. To mě mrzí, že jsi byla taková smutná, doufám, že už e to lepší, kromě těch debilních fotek :( A jo někdy je den blbec, ale s tím videem to není nic tak zlého, natočím ho jindy, až bude lépe :*

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)