pátek 17. února 2012

Kosmetické úložiště.


Pěkný večer,

dnes jsem tu ještě jednou, jak jsem slíbila. A s čím? Jsem tu s videem, tentokrát video o tom, jak mám uloženou kosmetiku.. Nedávno se mě na to někdo ptal, takže přináším odpověď.. :-)

Video není nic moc, říkám tam šílené hovadiny (jako vždycky).. Ale z těch co jsem natáčela je jediné jakž takž použitelné.. Ale nečekejte od toho žádné zázraky.. :-) Pod video přidávám ještě jednu fotku, která je ovšem o pár dní starší než video a některé věci jsou tam navíc.. Stihla jsem mezitím pár věcí vypotřebovat.. :D




A teď koukám, že na fotce je taky pěknej binec! Ale tak co bych na sebe nepráskla, že jsem bordelář, že..? :D :-)

14 komentářů:

  1. Náhodou máš ještě uklizeno! :D kdybys viděla můj toaletní stolek, tak by tě asi kleplo, tomu říkám bordel! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, super video, miluju okukování cizí kosmetiky :)) Jinak se moc těším na další, je fajn, že jsi začala natáčet. Jen tak dál =)!

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pááni to je věcí :D:)) Já zrovna teď tu svojí kosmetiku přebírám :)) A líbí se mi tvoje videa:))

    OdpovědětVymazat
  4. Video je úplně v pohodě! A tedy-slušná sbírka:)Skoro tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
  5. máš sympatický hlas :) a závidim ti švagrovou, která ti vyrábí takový hezký košíčky :P

    OdpovědětVymazat
  6. Obě dvě videa, co jsi zatím natočila, jsou moc super :)), jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  7. suhlasim s eL.:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Skodulko,
    vidím, že máš tedy opravdu pořádnou sbírku a je v ní dokonalý systém. Ostatně, asi by to bez řádné organizace při takovém množství "patlátek" ani jinak nešlo.
    Moc príma video, těším se - stejně jako ostatní - na další ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. taková zásoba kosmetiky by se mi taky hodila,super video :))

    OdpovědětVymazat
  10. toč další videa, je to super a máš hrozně moc příjemnej hlas :) můžeš udělat třeba video o svym pokoji nebo své nejoblíbenejší kosmetice :)

    OdpovědětVymazat
  11. tak ak je toto binec, tak ja už potom neviem! :) veď ty to máš všetko ešte aj tématicky rozdelené! ja fungujem na princípe kde sa čo zmestí :)

    OdpovědětVymazat
  12. ten balea melonovy balzam milujem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju za Vaše milé komentáře! Velice mě potěšily! :)

    OdpovědětVymazat
  14. To je hrůza, že my ženské potřebujeme (nutně) tolik krámů:)))

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)