neděle 10. června 2012

Garnier Intensive 7 Days.

Pěkné nedělní ráno,

tentokrát už konečně v čase, kdy jsme zvyklí. Nějak mi chvíli trvalo, než jsem se zase přizpůsobila.. :-) K tématu dnešního článku. Opět se ke mě dostalo tělové mléko od Garnier Intensive 7 Days. Kdysi dávno jsem vám psala o kakaovém (tady), tentokrát jsem zkoušela mléko s vůní medu, které obsahuje L-Bifidus. Mléko je určeno pro suchou a citlivou pokožku a má především zjemňovat, hydratovat a zklidnit. 

Mléko používám již asi třetím týdnem a mé pokožce to svědčí. Pokožka je vážně dobře hydratovaná, jemná a vypadá zdravě. Mám sice pocit, že oproti kakaovému hydratuje o něco méně, ale zase na rozdíl od kakaového nemastí. Naprosto miluju jeho jemnou vůni, je krásně příjemná a osvěžující. Mléko se velmi rychle vstřebává a perfektně se roztírá. Konzistencí je výborné - ani řídké, že by stékalo, ani husté, že by se špatně roztíralo.. prostě paráda. 

Opět na něm nenacházím žádnou chybu a nemám mu co vytknout. Kdybych nebyla tak zapálená do zkoušení nových a nových výrobků, tak určitě zůstanu zrovna u tohoto mléka.. :-)


Máte s ním zkušenosti?


23 komentářů:

  1. Díky za recenzi, chci ho zkusit už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  2. zkušenosti s ním nemám, ale nevypadá vůbec špatně.. třeba po něm někdy sáhnu:) já jsem si teď zamilovala másla od Baley a nemůžu se jich nabažit :D

    OdpovědětVymazat
  3. zkoušela jsem mangový olej, vůně typický garnierovská, hydratace teda nic moc, ale hezky se vstřebával :) chci zkusit i med, ale pořád mi to nějak nevychází :D
    každopádně hezká recenze, strašně se mi líbí, že vyznačuješ podstatná slova, je to mnohem lepší než suchý text a líp se to čte;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mě se to takhle zdá právě také lepší, člověk si aspoň hned všimne.. :)

      Vymazat
  4. Klári, když na něm nenacházíš žádnou chybu, tak to by se mělo mlíko od Garnier objevit i u mě v koupelně! ;-) Díky za super tip.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě vyzkouším :-) Super recenze.

    OdpovědětVymazat
  6. skusenosti mam ale nebola som s nim velmi spokojna mala som pocit ze mi viac vysusuje ako hydratuje :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? To já jsem s ním spokojená, ale záleží asi na typu pokožky.. :) bejt tebou zkusím to kakaové máslo, to je vážně mastnější a hydratuje více.. ;)

      Vymazat
  7. Pěkná recenze, mám ráda tělové mléka. Tak se možná po něm podívám. :)

    http://lovelystuffbydasha.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Používám to s mangem a taky je výborné. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná recenze! Podle toho, co píšeš a co tu čtu, tak by bylo pro mě spíše to kakaové. :)

    OdpovědětVymazat
  10. asi urychlene spotrebujem moju niveu a kupujem toto :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. měla jsem medové, mangové i kakaové a vyhovovaly mi všechny :) ale možná nejvíce právě to medové, hlavně vůní

    www.wingedsquirrel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle je moje nejoblíbenější, mám hodně suchou pokožku a toto mi vážně pomáhá :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, ráda bych tě pozvala na naší Giweaway)
    www.svetpodleesandnikk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Já toto mléko a mám a taky si ho nemohu vynachválit..:) Je opravdu báječné..:)

    OdpovědětVymazat
  15. mám právě to kakaové, a jiné jsem nezkoušela, ale asi bych se k němu taky vrátila kdyby nebylo tolik možností zkoušet nový a nový :D. Teď chci to melounové od Dermacolu

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky :) Tak jsem si ho dnes koupila, jsem na něj zvědavá :))

    OdpovědětVymazat
  17. Tělovka Garnier patří mezi mé oblíbené, konkrétně toto mléko jsme ale ještě nevyzkoušela, díky za tip!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)