neděle 23. září 2012

Shorts.

Pěknou neděli!

Musím se na rovinu přiznat, že dneska vůbec nemám chuť něco dlouhého psát. A tak přidávám ještě jedny fotky, které jsou pár dní staré a pochází ještě z teplejších dní.. Zítra se má na chvíli ještě oteplit a tak se budu modlit, abych si podobného oblečení ještě stihla užít :) nějak se pořád nechci vzdát sluníčka a tepla.. podzim mě neláká..

Na sobě mám kraťasy s vysokým pasem, konečně jsem našla odvahu si je takhle obléct.. a aby to nebylo moc výstřední a výrazné, zbytek oblečení jsem zvolila v černé barvě.. Stejně jsem podivným pohledům na maloměstě neunikla.. :D




Kraťasy - secondhand, tílko - C&A, baleríny + bunda - New Yorker, kabelka - H&M.

Snad ještě dnešní fotky přežijete (především se bojím o své anonymy! :D) a zítra už se snad zase vrhneme na kosmetiku.. :) 
Za fotky děkuji své milované sestřičce :*


13 komentářů:

  1. Mě se líbí strašně moc, určitě je vykasané nos častěji! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. kalhoty a kraťasy s vysokým pasem moc nemusím, ale na tobě to nevypadá špatně.. mě by to neslušelo, mě sluší více delší trička přetáhlé přes kalhoty..

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi pekne, ja kratasy s vysokym pasom milujem, ale mam problem zohnat nieco na moju postavu... Uzky pas a siroke boky... Aaach, tieto su ake pekne :)

    OdpovědětVymazat
  4. mam rada riflovinu s gombikmi :)

    + GIVEAWAY u mna :)

    OdpovědětVymazat
  5. teď už je podzim tady, konec kraťásků a mikinek, pěkně rovnou do kožichu.. mně se líbí ta bunda, budu se po ní muset poohlídnout:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to, moc pěkné kraťásky :)Nebyly by špatné kotníčkové botky.
    Zuza

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)