středa 11. září 2013

Podzim s Dermacolem - paleta korektorů, make-up, rtěnka.

Pěkný podvečer přeji!

Dnes o pár výrobcích značky Dermacol. Už nějakou chvíli produkty testuji a tak je načase vám o nich zase něco říci. V prvé řadě se podíváme na paletku korektorů, na kterou jsem se neuvěřitelně těšila, když se chystala na trh, jako další je tu jeden make-up, který určitě stojí za zmínku a proslulá rtěnka.

4-barevná paletka korektorů a rozjasňovače 

Už když jsem viděla tuto paletku na facebooku jako připravovanou novinku, věděla jsem, že ji musím mít. Nakonec se mi poštěstilo a zrovna tahle paletka mi přišla na otestování, a tak jsem se do testování s chutí pustila :) 

Paletka obsahuje hned tři odstíny korektorů, které vám pomohou s různými neduhy a jeden rozjasňovač. Zelený odstín vám pomůže se začervenalými místy a zakryje pupínky, žlutý se hodí na modrofialové nedostatky (žilky, modřinky, kruhy pod očima), hnědý vám vše sjednotí a bílý rozjasňovač, který rozjasní ta správná místa. Postupně jsem vyzkoušela všechny, protože neduhů mám momentálně spousty a tak můžu zhodnotit.


Zelený odstín jsem používala asi nejčastěji.. Od té doby, co jsem odložila Vichy krém se mi začalo pupínků rojit, až to bolí.. ksicht poďobaný samými zarudlými pupínky, které ne a ne zmizet. A tak pod make-up sem tam sáhnu po zeleném odstínu. Jestli se vám to zdá divné jako mně, patlat si na obličej něco zeleného, nemusíte se bát :) opravdu to pod make-upem není vidět.. pro jistotu můžete na zelený korektor použít ještě nějaký v tělovém odstínu, pokud se toho opravdu obáváte. Musím říci, že s menšími zarudnutími si poradí, ale s většími a výraznějšími červenými pupínky bohužel nezatočí..

Žlutý odstín je mým druhým největším kamarádem, protože kromě pupínků mne trápí i kruhy pod očima.. A tak tam občas máznu tohoto žluťáska, který barevně kruhy pod očima zkoriguje. Poté už jen stačí přetřít tělovým korektorem nebo jako v mém případě make-upem a je to, kruhy pod očima jako kdyby nebyly.. Samotné to bohužel nosit nelze, jedná se o světloučce žlutou, která je vidět, ale s tím make-upem už je to výhra :)

A jsme u tělového odstínu. Tělový odstín vypadá celkem tmavě a když ho člověk vidí, tak má celkem obavy, ale musím říci, že jsou zbytečné, po aplikaci je o něco světlejší než vypadá. Pro úplné bledule to asi nebude, to uznávám, ale já s odstínem nyní přes léto nemám nejmenší problém a myslím, že do doby než zblednu úplně se spolu budeme moci kamarádit. Tělový odstín používám na sjednocení přes zelený či žlutý a nebo občas úplně samostatně..

Na závěr je v paletce rozjasňovač. Tady se bez mučení přiznám, že jsme se přátelily nejméně. Podobné rozjasňovače mám v paletkách už dva a moc mne nelákají. Faktem je, že se nabírá celkem hezky v malém množství, ve kterém je celkem střídmý a je to určitě jeden z těch lepších rozjasňovačů na které v paletkách můžete narazit. Je hodně lesklý, obsahuje jemně namleté třpytky a opravdu slušně rozjasní :) Přesto se z nás kamarádi moc nestaly a já jako rozjasňovač raději použiji pudrové stíny, jelikož se mi manipulace zdá lehčí a příjemnější.



V paletce odstíny vypadají jako celkem tuhé, ale pod prsty se celkem hezky "roztékají" a dostávají krémovou-máslovou konzistenci. Aplikuji jej většinou prsty, aplikátorem to zrovna dvakrát nejde, je třeba si s tím trochu pohrát pro přirozený vzhled. S make-upem pak korektor vidět není a po celý den mám vystaráno.

Celkově musím říci, že je paletka celkem fajn. Nebudu tvrdit, že jsou z nás přátelé na život a na smrt a bez mučení přiznávám, že na nějakou korekci nedostatků si kdovíjak nepotrpím.. To už opravdu musí být, abych pod make-up patlala ještě korektor :) Ale určitě není od věci jednu takovou paletku mít, protože nikdy nevíte, kdy se bude hodit. Součástí balení je i popis odstínů přímo na víčku a na spodní straně a pěnový či silikonový? oboustranný aplikátor. Cena kolem 170 Kč, seženete v drogériích (minimálně Rossmann a DM) nebo přímo tady.


Imperial make-up - Hydratační make-up s výtažkem z orchideje

Oficiální popis: Hydratační make-up zajistí vaší pleti dlouhodobou hydrataci, která dokáže zachovat její krásu stejně jako krásu květů orchideje. Velmi jemná textura make-upu okamžitě sjednotí a projasní, dodá ji pocit svěžesti. Hedvábné silikony dodají pleti jemnější a hladší vzhledu.

A teď jeden můj velký favorit pro přicházející podzim. Make-up mne na první pohled nijak nenadchl, ovšem do doby, než jsem ho zkusila a uvědomila si, že to bude to pravé ořechové na letošní podzim/zimu. Mám jej v odstínu 1, což je ideál pro bledulky! Na zimu opravdu jako dělané a já už mám vybráno. Teď do toho odstínu zase vyblednout, momentálně je to na mě světlé až moc, ale nebojím se, že by trvalo dlouho, než se mi bude hodit :) Než jsem se stihla trochu více opálit, tak jsem ho důkladně vyzkoušela a dnes teda nějaké ty postřehy. Make-up je opravdu světloučký a má růžový podtón - ideál pro české bledule. Je tekuté konzistence, příjemné parfemace, krásně se roztírá. Velmi mile mne překvapilo jeho krytí, v jedné vrstvě dosáhnete středního, ve více vrstvách dosáhnu i silnějšího, moje pihy se s ním v klidu schovat dají. Co se mi ale opravdu líbí je ten efekt, který zanechá - krásně jemnou, hladkou, sjednocenou a přirozenou pleť. Za to velký palec nahoru, opravdu se mi efekt, který tento make-up umí, líbí. Výdrží je na tom také velmi dobře, nemám problém s ním přežít běžný den, aniž by se nějak výrazně otíral, sléval nebo ubýval. Snad jen musím podotknout, že se mi trochu slévá do vrásek pod očima, kde se mi usazuje.. holt ty vrásky už začínají.. :D Podotknout ještě musím, že obsahuje silikony, takže pro některé to asi nebude :)
 Cena mezi 150 - 200 Kč a opět seženete buď na e-shopu tady nebo v drogériích.





Rtěnka Lip Seduction - odstín 04

Na závěr tu mám dnes už snad legendu - klikací rtěnku Lip Seduction - oficiálně moji první. Dlouho jsem odolávala, ale nakonec jsem neodolala. Tyto rtěnky jsou téměř legendou a tak nemá asi cenu se o nich nějak dlouho rozkecávat. První co vás zaujme je zajímavý jednoduchý obal se zlatým potiskem a super klikací otevírání, které je vážně roztomilé. Po otevření na vás vykoukne krásná krémová rtěnka v sytém odstínu (v mém případě sytě oranžový odstín č. 04) a ještě s vyrytým logem Dermacol. Roztomilost sama. Rtěnka je opravdu krásně krémová, skvěle pigmentovaná, nanáší se rovnoměrně, je hydratační a přesto její výdrž není vůbec špatná. Bez velkého jídla a pití vám vydrží 2 - 3 hodinky bez problémů. Na rtech vypadá opravdu hezky, nezalézá nijak výrazně do vrásek a ze rtů mizí rovnoměrně. Doprovází ji trochu jemný lesk, který tomu dodává šmrnc. Za mě tedy velké ano a jako většina vlastníků této rtěnky ji řadím mezi své oblíbence a rozhodně plánuji sbírku LS nadále rozšiřovat, určitě je z čeho vybírat, odstínů je v nabídce habaděj :) Cena je také velkým plusem, protože za tu kvalitku zaplatíte 120 - 150 Kč a když se zadaří, povede se vám ji sehnat v akci za 100 Kč ;)




Co vy a tyto produkty? Máte zkušenosti? Vlastníte Lip Seduction? Který odstín si nesmím nechat ujít?

Make-up a paletka korektorů mi byly poskytnuty k vyzkoušení zastoupením značky Dermacol, rtěnka hrazena z vlastní kapsy.

25 komentářů:

  1. Paletku chci vyzkoušet už dlouho a rtěnku také, akorát jsem si nemohla vybrat odstín, tenhle vypadá krásně, takže děkuji za tip ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Na make-up jsem také koukala, ale vůbec se mi do něj nechtělo. Nějak mě prostě nezaujal :)) ale teď si ho fakt asi pořídím, když vidím, jak skvěle vypadá. A rtěnka je krásná :) sluší ti.

    beautybymichajka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Korektory i rtěnka vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Korektory i rtěnka vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta paletka s korektory vypadá opravdu dobře:)
    asi využiji akce u dermacolu a pořídím si jí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Rtěnka má pěknou barvu :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Paletku korektorů mám taky, byl to u mě takový spontánní nákup, jelikož jsem nutně nějaký potřebovala. Nejvíc z využívám ten žlutý a hnědý odstín. Dvakrát jsem použila i rozjasňovač, ale není to něco, bez čeho bych nemohla být. Celkově paletku používám víc jak měsíc a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  8. Zkoušela jsem zatím jen rtěnku a musím říct, že je báječná, tento odstín jsem měla také jako první a nyní mi už jen přibývají díky různým akcím na e-shopu Dermacol. :) Na make-up jsem se také už dívala a prozatím vyzkouším jen jeho vzoreček. :) Miraculous Style Essence gel nails at home

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka korektorov vyzerá úžasne ;)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna včera mi přišly Lip seduction v odstínu 03 a 04, čtyřka je opravdu dost výrazná, chvilku jsem si na ni musela zvykat, ale protože jsem ještě opálená, budu ji nosit :) Moje první výrazná rtěnka, to abych vyvěsila vlajku :D

    Ten make-up se mi moc líbí, možná že ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem hrozně zatoužila po tom make-upu, ale jakmile jsem viděla silikony, tak je to pro m pasé.

    OdpovědětVymazat
  12. Strašne ma ten makeup zaujal! Určite ho raz skúsim :-)

    http://gremi2.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. paletku mam aj ja..bola som velmi spokojna a dokonca ma prekvapila.. myslela som si, ze nebude dobra a velmi rada ju pouzivam a este sa aj pekne da s nou cestovat a aj do kabelky.. Recenzia na nu TU.. taktiez mam aj ruz, ale v odtieni 01..spokojnost aj u tohto vyrobku.. Recenzia na ruz TU..
    Make-up som neskusala, ale s ruzovam nadychom by mi nevyhovoval,a le dakujem za recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Při nejlbižší příležitosti běžím pro rtěnku, podle tvé recenze musí být fajn a odstínů je opravdu hodně. :)

    OdpovědětVymazat
  15. ja som si opačne paletku kupovala najmä kvôli rozjasňovaču + zelenému korektoru. So žltým sa veľmi nekamarátim, celkovo si nerada dávam MU pod oči, a tento obzvlášť mám pocit, že vysušuje. Boom okolo Lip Seduction som doteraz nepochopila - príšerne smrdí takou starinou, vysušuje, robí linky na perách a zvýrazňuje aj to, čo tam nie je. Ale mám 04 odt a farba to je naozaj pekná, jedna z naj farieb z drogérie.

    OdpovědětVymazat
  16. Rtěnku jsem letos nosila skoro pořád. Je skvělá! Také doporučuji.
    Z korektorů by se mi líbil ten žlutý na žíly nebo modřiny na nohou, ale nyní už je zima, tak příští rok.

    Děkuji za pěkné recenze.

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkné recenze. Na paletku korektorů jsem koukala, ale nějak jsme si do oka nepadly, a koukám je to asi dobře. Jsem ráda, když si v klidu napatlám obyčejný korektor, ani to se mi někdy nechce... :))
    Make-up vypadá dobře!
    Rtěnky jsou skvělé, co si budeme povídat, mám jich doma už několik... :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ta paletka korektorov vyzera celkom dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  19. ten žlutý korektor se zdá dle fota docela schopný, škoda, že je nemají zvlášť, protože zbytek bych vůbec nevyužila ..

    OdpovědětVymazat
  20. dost se mi zamlouvá ta paletka korektorů :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten istý odtien ružu mam aj ja a som s nim velmi spokojna, ta paletka korektorov sa mi taktiež velmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  22. Pekná recenzia :) nedávno som si kúpila svoju prvú štvorčlennú paletku korektorov od Umy. Vidí sa mi, že sú si dosť podobné :)

    UMA paleta

    Peacock and Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ehm.. http://peackapples.blogspot.cz/2013/09/uma-profi-korekcna-paletka.html

      Vymazat
  23. Paletku chci 100% makeup nevím ale na zimu zkusím taky 100% a rtěnku nějakou nude teď na podzim taky asi na 100% :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)