úterý 4. března 2014

Padne mi?

Pěkný úterní podvečer! :)

Jsem tu se souhrnnou recenzí na řadu Fit Me od Maybelline, kterou jsem měla v posledních týdnech možnost otestovat. Jak jistě víte, není to úplně novinka, ale řada byla inovovaná a nyní je lépe dostupná. Opravdu jsem na ni byla zvědavá.. tak se tedy pojďme podívat, jak si u mě věci z této řady vedly..


Fit Me Krémový make-up na gelové bázi

Oficiální popis: Perfektně se přizpůsobí tónu vaší pleti, zakryje nedostatky, vyzdvihne přednosti. Vpije se do pokožky bez nežádoucího efektu masky. Dovolí pleti dýchat.

Hned na úvod řeknu, že make-up není nic pro mě. Ani ne tak, že by byl špatný, má opravdu lehčí texturu, která není na pleti cítit, má střední krytí a na pleti by vypadal i celkem přirozeně, ovšem za jedné podmínky.. že bude v padnoucím odstínu. Je to tady zase, tentokrát se mi zdají odstíny ale opravdu HODNĚ mimo.. mám nejsvětlejší u nás dostupný odstín č. 120 Classic Ivory a je to opravdu solidně tmavé. Nejsem nejbledší a některé "světlé" odstíny na našem trhu snesu, ale obávám se, že s tímto se budu moci přátelit až někdy v létě.. :( Chci si ho nechat a v létě (snad) zkusit. Pokud mi sedne, tak bych vám o něm napsala více, takhle můžu psát opravdu pouze první dojmy. Jinak další odstíny jsou tuplem pecka, celkem by mě zajímalo, kdo si takové odstíny může koupit :) Plus dávám za balení, které se mi moc líbí - průhledný skleněný obal a pumpička, to mi ke spokojenosti stačí (i když na cesty to moc dobrý make-up není, díky sklu by se na túrách pronesl :D).  A co jsem slyšela, tak by make-up měl být vhodný spíše pro sušší pleť :) naopak pro mastnou to prý moc není - na pleti dlouho nevydrží a slévá se.. Doporučená cena: 299,90 Kč za 30 ml.






Fit Me tekutý korektor

Naopak z korektoru jsem opravdu nadšená. Líbí se mi jeho jednoduché umělohmotné balení v "tyčince", pěnový aplikátor, kterým korektor pod oči vždy ťupnu a hlavně sedící odstín! Mám jej v odstínu č. 15, který je světlý, se žlutým podtónem a na mé kruhy pod očima skvěle sedí. Konzistence je krémová, krásně se roztírá, nezalézá do vrásek a celkem úspěšně mé kruhy pod očima koriguje, přesto nemáte pod očima nijak velký a viditelný nános. Na pupínky to moc není, ale tuším, že primárně určený je právě na ty kruhy pod očima a žilky.. V kombinaci s make-upem si však poradí i s těmi menšími pupínky ;) Vydrží po celý den a já se tak nemusím o své nedostatky více starat. Stal se mým každodenním pomocníkem a z celé řady je to zaručeně největší oblíbenec! :) 6,8 ml, cena okolo 150 Kč.




Před/Po


Fit Me kompaktní pudr

Pudr u mě zaručeně vede svým balením. Opravdu se mi vzhledově líbí, černý, elegantní obal s průhledným víčkem a "tajným" šuplíčkem, kde se schovává zrcátko a houbička. Skutečně oku lahodící, za to tleskám :) Praktičnost to ale trochu nemá, pudr je díky šuplíčku většího rozměru a ta "přepážka" mezi pudrem a šuplíkem není na žádné zacvaknutí či podobně, takže jednoduše padá.. chápete, jak to myslím? Když se koukáte do zrcátka a zrcátko jakoby naklopíte dopředu, tak spadne.. Pudr vlastním v odstínu 125 Nude Beige a perfektně sedí. To mi tedy někdo vysvětlete, jak to, že make-up v odstínu 120 je tak šíleně tmavý a pudr ještě o číslo výše sedí perfektně? Je v tom nějaký bordýlek..! Pudr je velmi jemně namletý a obsahuje slabý shimmer. Je celkem dost slisovaný a díky tomu při aplikaci práší.. Navíc při aplikaci štětcem je třeba na něho trochu přitlačit, s přiloženou houbičkou to jde v pohodě, houbička je navíc krásně jemná :) Pudr používám zejména na zapudrování lesknoucí se t-zóny. Pudr jej krásně zmatní a nějakou tu hodinku udrží zase v pořádku, cca 3 hodinky, je tedy potřeba jej během dne použít opakovaně. Pudr není špatný, ale přiznám se, že z něho nejsem na větvi. Použitelný určitě je a hodí se mi, ale třeba Stay Matte od Rimmelu mne kdysi nadchl o mnoho více :) 9 g






Fit Me tvářenka

Tím nejméně povedeným produktem této řady je pro mě tvářenka. Mám ji v odstínu Medium Rose, což je hezká světle cihlová barva obsahující slabý shimmer. Líbí se mi a strašně jsem se na ni těšila, byla by vcelku užitečná na konturování :) Trochu mne zklamal už obal - jednoduchý a ničím nezajímavý, připomíná mi obaly NYC, které mají tvářenky o polovinu levnější :( ničím zajímavý, obyčejný kus plastu.. hrany obalu jsou navíc docela ostré a o jeden roh jsem si roztrhla prst. Balení obsahuje černý štěteček, s umělýma štětinama, který je dost nezajímavý. Štětiny jsou sice celkem jemné, ale jsou křivě sestříhané a občas nějaká vyčouhne.. nic co bych běžně používala, ale v případě nouze někde na cestách nebo tak.. beru. Co už ale neberu je ta tvářenka samotná. Je jemně namletá a pevně slisovaná.. ale fakt hodně! Nejsem absolutně vůbec schopná nějakou tu barvu nabrat. Zkoušela jsem to štětcem, prsty, houbičkou.. prostě nic! Musela jsem do tvářenky opravdu hodně hrubě zarýt štětec (a nehty), protože jinak bych nenabrala vůbec nic.. no a když už jsem ji trochu rozchodila, tak začala prášit.. a jako bonus je tu hodně slabá pigmentace.. chtělo to opravdu hodně nánosů, aby byla na tváři alespoň trošku vidět.. výdrž je průměrná, viditelná byla tvářenka tak půl dne, po večerním návratu domů to bylo, jako bych si na tváře ráno nic nenanesla. Tohle je tedy obrovské zklamání a rozhodně to není nic, do čeho bych investovala.. zdá se mi to jako nejodfláknutější záležitost celé kolekce. V drogériích seženete mnohem lepší a levnější tvářenky.






Tady líčení, kde jsou použity výše zmíněné produkty až na make-up:


Upřímně tedy musím říci, že řadou Fit Me nejsem nijak ohromená.. Make-up by nemusel být špatný, ale bohužel mi prostě nesedne žádný odstín. Tvářenka je dle mého zbytečná investice. Pudr není úplně k zahození, ale není to ani kdovíjaký hit a najdou se i levnější a lepší kousky. Jediné, co mne opravdu nadchlo je korektor, se kterým jsme nerozlučná dvojka.. Pokud nějaký sháníte, doporučuji se na něho mrknout. Samozřejmě, co nesedí mne, může sedět tisícům dalších, takže nechci tuto řadu nijak zatracovat.. :) Jenom prostě.. určitě se u Maybelline najdou i lepší věci. Seženete v drogériích, já celou tuto řadu potkala v DM a myslím, že jsem ji zahlédla i v Rossmannovi. Ceny si bohužel nepamatuji, korektor je tuším kolem 150 Kč? Make-up kolem 300 Kč. Pudr by měl stát okolo 200 Kč.. Tvářenka snad něco málo přes 200 Kč. 

Co vy a řada Fit Me? Byli jste ji okouknout? Vlastníte z ní něco?

27 komentářů:

  1. Tak moc bych ten korektor chtěla! Ale vždy v drogérkách potkám jen pudr a make-up, korektor nemůžu sehnat:(

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila jsem korektor, ještě jsem ho nepoužila :D Tak uvidím jak budu spokojená

    OdpovědětVymazat
  3. mně naopak korektor nesedl, sice kryje dobře, ale do vrásek mi leze hodně, vypadá to fakt nehezky :-/

    OdpovědětVymazat
  4. já mám korektor v odstínu 15 a úplně ho miluji a mám i pudr v odstínu 125 a mám ho ráda, zmatní a vydrží mi kolem 4hodin.. je pravda, že make up je na mě hodně tmavý taky a tvářenku jsem přešla rovnou. hezký článek
    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi vybrala to nejlepší, co tato řada nabízí :) korektor je vážně bomba!

      Vymazat
  5. Ten korektor by mohl být fajn, jinak mě též nic nezaujalo. Fit me make-upy jsou snad vtip - nedávno jsem taky koukala na ty odstíny a ty poslední 2 nejtmavší stojí zato :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Já fakt nechápu, kdo si může takový odstín koupit.. jestli je to nositelný pro 100 žen v republice, tak je to výkon :D :)

      Vymazat
  6. Ta tvářenka,to je přesně co nesnáším,třeba i u pudrů a stínů,jak ten povrch zatvrdne.grrrr to je k naštvání!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JO! To je přesně to, z čeho já rostu.. a jakmile mi tohle tvářenka udělá, tak s ní končím :D

      Vymazat
  7. Korektor, korektor!! Taky ho miluju:)))

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně jsem se na pořízení tohoto make-upu těšila, ale ty odstíny jsou opravdu otřesné, takže si jej asi budu muset objednat ze zahraničí :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/ootd-432014.html

    OdpovědětVymazat
  9. Ten korektor mám, taky v odstínu 15 a nemůžu si ho vynachválit! Aplikace je strašně příjemná, kruhy pod očima s přehledem zvládne, má suprovou výdrž.. no, zkráceně, sedl mi. Za mě doporučuju!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně má slova :) Ty odstíny make-upu jsou pro mě prostě nepochopitelný :(

    OdpovědětVymazat
  11. Já právě strašně chtěla otestovat ten korektor, ale bohužel ... v žádné z brněnských DM drogérií (měla jsem slevu na Maybelline) jsem nepořídila, protože ve všech jsou dostupné jen makeupy a pudry :-( A že by se mi chtělo platit jinde plnou cenu, tedy asi 180 Kč (cena v drogerii Rossmann) to tedy za korektor ani ne... Jinak moc hezká recenze Kláruš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to nevím, já ho v našem DM potkala.. :(

      Vymazat
  12. Ano ano vím, co chápeš :D Nosím pudr v kabelce, když jedu na celý den někam a když se ve spěchu přepudrovávám, tak použiju právě to padající zrdcátko :D Ale byla jsme překvapená, že to zmatnění na mě vydrží docelo dlouho, víc jak zmiňovaný Rimmel. A na rozdíl od něho nedělá šupinky :)
    Korektorem jsi mě docela nalákala, jestli se mi někdy podaří spotřebovat ten Garnier Roll on, tak jdu do něj :)
    A ta tvářenka? To je prosím co? :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to máš pravdu, že šupinky nedělá..! :) je možná o chlup přirozenější než Rimmel.. ale mně zas právě méně vydrží :( to je o typu pleti no :) Jinak ta tvářenka... :D :D tragédie prostě :-/

      Vymazat
  13. Možná by se dal použít ten korektor, jestli ho mají ve světlé variantě. Hezky napsaný článek!

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych chtěla vyzkoušet makeup :) Tvářenka už od pohledu se mi vůbec nelíbí :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Korektor mám taky a je opravdu povedený, určitě už u mě patří mezi ty nej z drogérky..Ještě mě lákal make-up, ale ta barva!! :( Zbytek se mi zdá také nic moc..Jinak super článek :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ja mam teoriu k tym odtienom. Oni si asi vsetci myslia, ze budeme pouzivat tmavsie odtiene, ale ved ked to prepudrujeme bledym pudrom tak sa strati rozdiel!!! :D Nie, ale tak uz ma to vazne rozculuje :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mě tohle také napadlo! :D Není to první situace, kdy mám pudr ve stejném (nebo tmavším) odstínu a přitom je světlejší než samotný make-up.. :D U Rimmelu jsem měla to samé :)

      Vymazat
  17. ten korektor si chci rozhodně pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji vám všem za komentáře! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)