pátek 2. května 2014

Lakujeme: Dermacol Glamour.

Pěkný páteční podvečer!

Začneme nový měsíc zase lakováním. Vážně nevím, jak je to možné, ale pořád se mi tu laky kupí a pořád vám mám co ukazovat.. :) Dneska jeden hezky vypadající z kolekce Glamour od značky Dermacol.


Tenhle kousek jsem si vybrala v rámci testování a byla jsem na něho hodně zvědavá. Poté co přišel, tak jsem zůstala koukat s pusou otevřenou, protože takhle v lahvičce vypadá nádherně! Ten lak se mi jednoduše líbí, ať už obalem nebo takhle v lahvičce obsahem. Jediný problém obalu je, že jsem nikde nenašla název nebo číslo odstínu laku, což by tedy chtělo, takhle vám ho nemůžu ani přiblížit. Lahvička jako taková se mi ale moc líbí, vypadá jednoduše a přesto elegantně. Lak má opravdu zvláštní barvu, základ je stříbrný shimmer, do kterého jsou vsazeny trochu větší zlaté třpytky.. výsledek? Prostě stříbrno-zlatá barva, která vypadá na nehtech moc hezky - upraveně, luxusně, sofistikovaně.. krása. Štěteček má klasický, lakuje se s ním celkem dobře, konzistence je akorát - ani úplně řídká ani moc hustá. Jenže, tím jeho plusy víceméně končí. Problém č. 1 je krytí. Lak plně kryje až ve čtvrté vrstvě! Při první je téměř průhledný, při druhé taky, třetí už je jakž takž přijatelná, ale špičky prosvítají, takže až čtvrtá vrstva je dostačující. On by to nebyl takový problém, kdyby lak alespoň rychle uschl, jenže... přichází č. 2 a tím je pomalé schnutí. Ale fakt dost pomalé, je to o nervy.. na povrchu vypadá lak suchý, ale vespod je hodně dlouho mokrý. Ještě po dvou hodinách jsem cítila, že to není úplně ono, takže fakt hrůza! Díky jeho perleti mírně pruhuje, ale není to tak hrozné, to přežiji. Ale čím si to u mě pokazil na plné čáře je ta výdrž. Druhý den po nalakování začínají být špičky odrbané. Aspoň že to díky té světlé barvě tak nevynikne, mohla jsem ho tak nosit ještě o den-dva déle.. ale opravdu tedy bída s nouzí.. :( čekala jsem, že alespoň tou výdrží to lak zachrání, ale bohužel..



Za mě tedy ohromné zklamání. Ač vypadá odstínem nádherně, tak vlastnostmi opravdu pohroma, což je vážně škoda!!! :-/ Přiznám se, že jsem ani neměla chuť ho lakovat na focení znovu. Na e-shopu Dermacol jsem ho už nenašla, takže teď je otázkou, zda je ještě pořád k dostání nebo vám o něm píšu jen tak.. :) ale musela jsem vám o něm prostě dát vědět..

Co vy a laky Dermacol?

21 komentářů:

  1. Ta lahvička i barva vypadají pěkně, ale asi bych si ho nepořídila, když to tak čtu :) Je to škoda, byl by to hezký lak, kdyby nedělal takovou neplechu.

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko a kdy jsi ho kupovala? Loni?
    Já ho měla taky, ale teda nepruhoval, ani špičky jsem neměla odrbaný - asi tak za 4 dny se ošoupaly...
    A jakej jsi dávala podklad já China Glaze ten pro výdrž a intenzitu barvy...
    Takže za mne to je docela dobrý lak, jen by mohl stát o trochu míň

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, právě že mi ho posílali letos někdy v únoru si myslím.. proto se divím, že už tam najednou není, bylo to tam jako novinka.. Jinak podklady nepoužívám žádné.

      Vymazat
    2. aha, no on je totiž docela starej, asi rok a půl :D byla to nějaká limitka
      Ten podklad u laků hodně pomáhá a dycky se musí přelakovávat i přední hrana a to jak base, tak barevným, tak i topem a pak je nejdelší výdrž a odmaštění před lakováním je to ještě o dost prodlouží :)
      http://chinaglaze.com/essentials/?treat=70262

      Vymazat
    3. a teda ještěm musím dodat, že mi stačily dvě vrstvy a kryl možná i líp než máš na fotkách :/

      Vymazat
  3. No, vypadal tak dobře, už jsem chtěla dát lakům Dermacol druhou šanci, ale asi opět né.

    OdpovědětVymazat
  4. Wow vážně nádherný odstín, no škoda fakt té výdrže a schnutí :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Teď jsem zjistila, že nutně potřebuji zlatý lak :D škoda, že je to s těmi vlastnostmi taková pohroma :/

    OdpovědětVymazat
  6. odstín je nádherný, ale jinak teda hrůza... já mám zlaté laky dva, Topshop a Inglot a teď mě napadlo, že bych si je mohla nalakovat, jak na ty tvoje nehty koukám :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný odstín!

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. ja by som si ho skúsila nalakovať na nejaký čierny podklad, keď píšeš že prvá vrstva je stále priesvitná :) mohla by to byť sklvelá kombinácia :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ou tak to já bych to odlakovala hnedka, dvě hodiny po nalakování ještě nebyl úplně suchý, to by mě jeblo fakt :D Odstín nádherný, ale to je tak všechno teda..

    OdpovědětVymazat
  10. Od Dermacolu jsem laky ještě nezkoušela, barva tohohle ale vypadá krásně :D

    OdpovědětVymazat
  11. čtyři vrstvy? to by mě zabilo :D je to škoda, protože je krásná barvička :)

    OdpovědětVymazat
  12. Laky od Dermacolu jsem ještě nezkoušela, a po téhle recenzi nevím, jesli jim dát šanci. Tahle barva je fakt nádherná, ale je pravda, že třeba Gabriella dělá skoro totožný a ten se lakuje jedna báseň a výdrž má také fajnovou .)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Barva je opravdu nádherná, lak od dermacolu zatím žádný nemám, tak snad nemají ostatní podobné vlastnosti jako tento.

    OdpovědětVymazat
  14. S primerem a topcoatem mi vydrží stejně jako jiný laky kolem 7 - 10 dní, ale to krytí je fakt bída.

    OdpovědětVymazat
  15. Od Dermacolu nemám lak žádný, ale jestli mají takové vlastnosti jako pomalé schnutí a párhodinovou výdrž i ostatní, tak jejich laky budu asi obcházet obloukem dál :/

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
  16. No, díky tobě zjišťuji, že potřebuji zlatý lak a tenhle docela nepřichází v úvahu :/

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)