pondělí 11. srpna 2014

Diary: Párty roku s Calvinem Harrisem

Pěkný pondělní podvečer!

Protože si hodně píšete i o osobnější "deníčkovské" články, rozhodla jsem se jeden takový zase sepsat. Ptáte se mne na léto, jak si ho užívám a že byste rádi dokumentaci :) Přiznám se, že letošní léto je u mne spíše pracovní, než-li zábavné, ale i tak se najdou příjemné chvíle. Jedna z nejpříjemnějších chvílí a nejlepší zážitek tohoto léta pro mne byl páteční festival Only Open Air Festival. Konal se v Praze a byl plný skvělé hudby a zvučných jmen, pro mne však naprosto prioritní a nejdůležitější bylo jedno jméno - Calvin Harris. Nevím, zda znáte, ale předpokládám, že pokud posloucháte rádio, tak jste jeho hity jistě zaznamenali.. Pro mne to je jeden z nejoblíbenějších interpretů a naprosto nejoblíbenější DJ. Na koncert jsem se těšila půl roku a samou radostí nemohla v pátek ani dospat. Abyste věděli, tak jsem měla přání vidět 3 své nejoblíbenější hudební hvězdy naživo - Coldplay, One Republic a Calvina Harrise. Dnes je to tak, že si mohu všechny úspěšně odškrtnout :) Samozřejmě je chci vidět znovu, ale mám splněno zažít jejich koncert alespoň jednou v životě :D







Zpět tedy k samotnému festivalu. Konal se v pátek 8.8. na Holešovickém výstavišti. Byl venkovní a bylo několik možností a cenových relací v jakých jste se mohli pohybovat. Buď byly lístky na stání v zóně u pódia nebo dál od pódia, k zakoupení byl také day pass a full pass (po Calvinovi festival pokračoval). Jelikož však nejsme z Prahy a cestování v noci není žádná sranda, spokojily jsme se s day passem a tou levnější variantou. To ale vůbec nemělo vliv na tu skvělou párty! Do Prahy jsme se sestřičkou jely v odpoledních hodinách, poté co jsem si něco odpracovala. Na místo jsme dorazily kolem páté hodiny, kdy už se to pomalu rozjíždělo. Hrál Mark Knight, Ewa Shaw, skvělý Rehab a nejúžasnější Calvin Harris. Shrnout celý večer do několika slov ani nejde, ale zkusím to: maximálně užitý večer! Hodně se na organizaci a celou akci nadávalo, já se přiznám, že jsem byla spokojená, ba přímo v sedmém nebi. Jela jsem kvůli Calvinovi, kterého jsem viděla, skvěle se uvolnila a to mi ke štěstí stačí :) Takhle skvěle jsem si nikdy nezapařila, opravdu tohle byla párty roku, to vám povídám :D odjížděla jsem s tím, že vůbec necítím nohy, fakt už jsem nemohla ani chodit.. ale ten pocit, že jsem si to vychutnala do poslední minuty byl k nezaplacení :) Druhý den to bylo v práci peklo, ale stálo to za to. Calvin hrál naprosto úžasně! Zahrál všechny svoje známé hity (I need your love, Sweet nothing, Feel so close, Thinking about you, We found love, Under control nebo nejnovější hitovku Summer), ale namixoval i spoustu dalších písniček od jiných DJ's a interpretů (David Guetta, Showtekk, Martin Garrix, Route 94, John Newman, Florence + The Machine, atp.). Celou jeho show doprovázely světelné efekty, konfety a dokonce ohňostroje.. Jednoduše se člověk vyřádil, zatancoval si a užil si to!



Jednoduše super, super, super. Všechno vyšlo do posledního puntíku a já tak mám opravdu na co vzpomínat. Úžasné rozptýlení a večer, na který se nezapomíná. Festival byl pro mne lepší než týdenní dovolená u moře :D Děkuji svému doprovodu, že to se mnou absolvovala a doufám, že si to taky užila :*




18 komentářů:

  1. Wau calvin tak to muselo byt pecka! Mame rovnaky vkus coldplay, one republic a z disco zanrov calvin 😊 zatial sa mi postastil len ryan jednym z dovodov je ze do prahy to mam daleko a u nas takito interpreti takmer nekoncertuju...

    OdpovědětVymazat
  2. Muselo to být skvělé, já mám letos ten nejlepší zážitek už splněnej - Colours of Ostrava :) Calvina Harrise bych taky chtěla naživo slyšet, těch interpretů je víc, tak uvidíme příští rok, co nám festivaly nabídnou :)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to musela být paráda :) Miluju tu jeho písničku Summer. Se ségrou Vám to sluší, přijdete mi jako dvojčata :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Summer je hitovka, ta se hodně povedla :)

      Vymazat
  4. Muselo to být super!!! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to, že jste si užili jeden z těch večerů v životě, na který se nezapomíná a tak to má v létě být ;)
    PS: Je super, že si plníš sny. To je přesně to, co by měl v životě člověk dělat. Ať každej den setojí zato!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :) Každý by se měl snažit si své sny plnit.. :)

      Vymazat
  6. Tak toho Calvina nepokrytě závidím :D

    OdpovědětVymazat
  7. to musela být ale pecka :)) úplně ti to závidím :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Já miluju Calvina♥ Moc ti to závidím, musela jsi si to tam pořádně užít!!! :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  9. Musel to být super zážitek! Se ségrou jste si strašně podobné :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. víc deníčkovských článků, víc víc vííííc :) muselo to být super. a je krásný, že už máš všechny tři bodíky svýho "koho vidět naživo" seznamu splněno, určitě se ti poštěstí vícekrát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doufám, že joooo! :D Takovou párty bych mohla zažívat častěji :) Budu se snažit přispívat deníčkovsky víc, ale není moc čím, můj život je jinak dost nezajímavý :)

      Vymazat
  11. wow, muselo to být úžasné! Calvin Harris je super, miluji jeho hity <333

    OdpovědětVymazat
  12. vidno, že si si to užila :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)