neděle 15. února 2015

Ruce pryč: Balea Suchý šampon

Krásný nedělní den!

Dnes by měl být den všech zamilovaných, takže jsem si tak říkala, že bych měla psát hezky o něčem, co miluji.. Jenže víte, že já jsem jiná, takže to udělám přesně naopak :D Ukážu vám kousek, který naopak nechcete. Před hooodně dlouhou dobou, jsem nutně potřebovala nějaký suchý šampon, abych ve dnech nepohody hodila vlasy do pohody.. Původně jsem si šla pro můj nejoblíbenější suchý šampon od Schaumy, jenže nevím, nějaký zkrat či co, nakonec jsem sáhla po tomto Balea Suchém šamponu. Tak dobře, proč ne, zkusím ho..


Oficiální popis: Osvěžte svůj účes po párty nebo kdykoliv podle potřeby. Váš účes bude opět nadýchaný, půjde snadno upravit a vydrží ještě o den déle. Suchý šampon ve spreji osvěžuje a čistí vlasy bez nutnosti mytí vodou. 

Použití: Vlasy důkladně vykartáčujte. Ze vzdálenosti 20 cm rovnoměrně nastříkejte pramen po prameni, nechte krátce zaschnout. Důkladně vytřete vlasy ručníkem a vykartáčujte, eventuálně odstraňte zbytky prášku fénem.



Balení je celkem hezké - modré, hlavně je suchý šampon větší (objem 200 ml), takže jsem si říkala, že alespoň dlouho vydrží. No, v tomto případě bych byla radši, kdyby zmizel během pár použití :D Šampon má sice vcelku hezkou parfemaci, ale ta už to nezachrání. Šampon je klasicky, jako všechny, bílé barvy, ovšem teď záleží na tom, jak se dokáže ta barva ve vlasech "ztratit". Třeba moje oblíbená Schauma to zvládne, tam si jej nastříkáte do vlasů a nevíte o ní.. jenže v tomto případě je to přesně naopak - šampon si nastříkáte do vlasů a v tu ránu máte šedivou hlavu :D musíte opravdu důkladně vyčesávat a nejlíp i vyfénovat. No, tak to už si můžu rovnou tu hlavu umýt, když potřebuji vlasy vytírat ručníkem, kartáčovat a fénovat.. Vlasům je tedy potřeba věnovat ještě náležitou péči i po aplikaci. Kdyby ten efekt stál zato, tak dobře, beru.. Jenže bohužel ten efekt za to vůbec nestojí, vlasy jsou sice na chvíli v hezkém stavu, pod pudrem/šamponem jakoby zhrubnou a mastnota je pohlcena, ale jenom na malou chvíli. S Baleou už po hodině-dvou cítím, že se vlasy znovu mastí a snad ještě hůř. Buď je potřeba použít ho znovu (a absolvujte opět ten příšerný proces) nebo líp, umýt si hlavu. Další věc, kterou na něm nemám ráda je, že při stříkání se div nezadusíte. Ten pudr se prostě rozstříkne všude a vy máte co dělat, abyste přežili a neumřeli na zadušení suchým šamponem. Naučila jsem se při jeho používání zadržovat dech, takže aspoň k něčemu to bylo :D




Takže ne, tohle fakt ne.. Opět jsem se vrátila ke své milované Schaumě, která mi sem tam vytrhne trn z paty.. :) Seženete v drogériích DM, 200 ml stojí cca 65 Kč.

A co vy? Máte s tímto zkušenosti?

31 komentářů:

  1. Souhlasím, tenhle suchý šampon znovu opravdu néé. Zanechával šedivý povlak ve vlasech, takže se musel dlouho ,,vydrbávat,, a vyčesávat a ten efekt vydržel dost krátce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, přijdu si jako babička s těma šedivýma vlasama :)

      Vymazat
  2. S tou Shaumou to mám přesně naopak, dělá mi příšerné vlasy.. Baleu sem zkoušela jen ten zelený

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůže sedět všem :) a zelená Balea je lepší? :)

      Vymazat
  3. Když jsem sháněla v DM suchý šampon, tak jsem se právě rozhodovala mezi Baleou, Timotei a Schaumou, no nakonec jsem vzala Timotei a jsem s ním moc spokojená, ale aspoň vím, že příště můžu vyzkoušet Schaumu, ale rozhodně ne Baleu :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, zkušenost mám a úplně stejnou jako ty. Tento sucháč se opravdu nevyvedl :( Už bych si ho nikdy nekoupila - smrad, účinnost nula a efekt šedin.

    OdpovědětVymazat
  5. Od Balei jsem si teď pořídila takový zelený, to bude sranda, jestli mi udělá ten stejný efekt jako tobě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba bude lepší! :D pak dej klidně vědět! ;)

      Vymazat
  6. Tak to je síla, tohle fakt nevychytali... každopádně moc díky za tip na Shaumu, rozhodně ji zkusím :)

    New in: January 2015

    OdpovědětVymazat
  7. Úplne súhlasím! Taktiež ma naň zmotala cena a spravila som chybu. Efekt žiadny, zbytočne vyhodené 2 eurá, mala som ísť do overenej Shaumy alebo Dove. Kiež by si túto recenziu dala o týždeň skôr :))
    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééj tak to mě moc mrzí! :D A to jsem se chystala tuhle recenzi napsat už asi před půl rokem :D

      Vymazat
  8. já těm suchým šamponům pořád nějak nemůžu přijít na chuť. stokrát raději si ty vlasy umyji klasicky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je používám vážně jen v nejnutnějších chvílích, jinak si taky radši umyji hlavu :)

      Vymazat
  9. To je škoda, chtěla jsem tenhle šampon vyzkoušet. Já používám pudr od Alpy, stojí malinko a dlouho vydrží a efekt bych řekla slušný :-)
    Jinak jsem tě dneska viděla v práci a musím říct, že jsi stejně sympatická jako na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, ten pudr zní zajímavě, to musím omrknout, děkuji za tip! :) A i za milá slova! :)

      Vymazat
  10. Ahoj, taky jsem tento šampon měla a byl děsný, musím souhlasit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vážně nebude žádný šlágr, když nesedí ani Tobě ani jiným :-/ škoda, škoda..

      Vymazat
  11. Já tenhle nezkoušela. Momentálně používám od ISANA a předtím jsem měla BATISTE, které jsou tedy skvělé :)


    ♥ Monča ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ISANA je dobrý? :) Batiste už musím taky konečně vyzkoušet, to je hrůza, jsem pozadu! :D

      Vymazat
  12. Mne teda celkom vyhovoval... kedze mám skoro biele vlasy .... ale ta parfumácia ... fu skoro som sa zadusila ...

    OdpovědětVymazat
  13. Taky souhlasím, nejhorší suchá šampón jaký jsem kdy měla :) Ale naštěstí se velmi brzo vypotřeboval... :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ja si koupila baleu na blon vlasy a uplna parada jsem s nim nad míru spokojena..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono už je to poměrně dlouho, co jsem ho měla, takže je možné, že třeba ty suché šampony poupravili a jsou dneska lepší.. :)

      Vymazat
  15. mně taky vyhovuje, ale mám na hnědé vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  16. mně taky vyhovuje, ale mám na hnědé vlasy :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)