pondělí 23. března 2015

Kosmetický Miš Maš II.

Krásný den přeji!

Prohrabovala jsem se archivem fotek, které mám na blog připravené a v nich jsem objevila několik produktů, které jsem vám nestihla představit.. Udělám z toho tedy zase takhle souhrn, ať o nich alespoň víte :)

Kaštanový gel na nohy Ziaja

Je můj pomocník tehdy, když přijdu z práce a bolí mě uchozené nožičky :D Když jsem si ho koupila, nevěděla jsem co s ním. V poličce už ho mám snad dva roky, ale v poslední době po něm sem tam sáhnu Je gelové konzistence a příjemné nevtíravé parfemace. Dobře se roztírá, ale co je hlavní, nohy hezky ochladí a osvěží. Ne že by vás nohy přestaly v tu ránu bolet a únava by samovolně zmizela, ale například s rozmasírováním lýtek se bolest nohou a křeče eliminují. Zázraky tedy nečekejte, samo to nic moc neudělá, ale při troše snahy to pomocník je.





Micelární voda 3v1 Lirene

Tohle je taková sázka na jistotu. Pokud nevíte, po které micelárce zrovna sáhnout a nechcete do ní investovat jmění, neuděláte špatně, když si koupíte tuto. Já jsem o ní psala už kdysi tady, od té doby prošla inovací. Asi jen obalu, obsah mi přijde stále stejný, takže vlastně jen zopakuji její vlastnosti :) Parádně vyčistí pleť, takže pro mě ideální závěrečný krok odličovacího rituálu. Odlíčení očí nezvládá dokonale, ale jelikož po ní tuto funkci ani nechci, tak mi to nijak nevadí. Pleť je po použití svěží a jemná, neměla jsem s ní žádný problém (pnutí, vysušování). Mírně lepí, ale jsou i horší, to zase ano. Za mě je to jedna z použitelných micelárních vod z drogérií a prostě se použít dá aniž byste se museli bát o své zdraví :D Navíc i její cena je příjemná, 200 ml stojí 89,90 Kč.





Magic Make-up CC Cream Lirene

Nedávná novinka na našem trhu. Víte, že s CC krémy mám dost problémy a tak jsem doufala, že by to tento mohl zvrátit.. Bohužel se však zázrak nekonal. Lirene BB má jednoduché balení, černá tuba a červená krabička. Z tuby vám vyleze bílý krém, ale nelekejte se, je to krém obsahující pigmentové mikrokapsle, které po rozmazání krému popraskají a krém zbarví. A tam je problém č. 1, protože je to hodně oranžové. Odstín č. 02 Natural je fest oranžová, jak si můžete všimnout na fotce. To je škoda, protože po rozmazání krém zanechává matnější finiš a hezky se vstřebává. Zase bych se ale obávala horší hydratace a krytí také není extra vysoké. Takže pro někoho třeba fajn na léto, když chcete jen tak něco napatlat na obličej, aby se neřeklo.. a budete na to dostatečně opálení.. :) bohužel, mě se toto netýká, já používám krycí make-up i přes léto a navíc asi v odstínu o dvacet čísel světlejším..






Miraculous Oil Garnier Fructis

Je ochrana pro vlasy před fénováním/žehlením. Tomu já moc nedám, takže mi tu leží už pěkně dlouho a používám ho hodně zřídka :-/ Ale zmínit se o něm stejně musím, protože vůbec není špatný. Jde o olej, kterého stačí do vlasů pár kapek pro jejich ochranu a lesk. Líbí se mi balení s pumpičkou, které je praktické i jemná vůně, která ve vlasech vydrží. Jednoduše Garnier voňavé věci fakt umí! :) Důležitější je však funkce ochrany, kterou si myslím, že plní celkem úspěšně, konečky si nijak nestěžují a i po použití fénu/žehličky vypadají svěží a jsou neskutečně jemné a lesklé. Myslím, že celkem fajn péče pro vaše vlasy.





Heidi paletka stínů Astor

Je pro mne dosud asi největším zklamáním. Jak krásně vypadá, že jo? Když jsem ji uviděla, doslova jsem se rozplývala.. vypadá úžasně! Jednoduchý černý design, velké zrcátko a spousta krásných odstínů! Jenže, ty barvičky pouze hezky vypadají.. Na oko se vám to podaří nanést horko těžko, celkem obstojně práší, na štětec nechytají a k tomu jsou bídně pigmentované.. Jako najdou se tam výjimky (třeba ta modrá na fotce), ale to už opravdu musí být.. ani ty třpytivé stíny nejsou dobře pigmentované, ba naopak.. třpytky opadávají pod oči a na oku nedrží. Na fotku jsem klasicky 2x přetřela, jako to dělám vždy a vidíte, že ta pigmentace nic moc.. navíc hned po odfocení jsem je sundala a to prosím jedním tahem suchým kapesníčkem..! Výdrž je totiž také dost k pláči.. Škoda, škoda.. Astor to umí i mnohem lépe!






Nárazově jsem vybrala několik odstínů

Asi 50x přejetí štětcem a vybrán ten nejtmavší odstín vínové (třetí zprava, horní řada).

Cherry Carmex

Jsem tu skladovala asi dva roky, než se na něho dostala řada.. strašně jsem se na něj těšila, protože co je legendárnější než Carmex? Údajně zahojí vše a to jsem přesně potřebovala.. Jenže letěl do koše. Po otevření na mě dýchla vůně mentolu spojená s příchutí třešně, to bylo v pořádku, ale po aplikaci na rty balzám pálil a hodně výrazně. Nejdřív jsem ho nechala ségře, která mi ho následně po prvním použití vrátila, protože to prý na její popraskané a nateklé rty (z alergie) nelze používat. Já jsem ho zkusila párkrát a opravdu pálení bylo nepříjemné, že jsem si řekla, že to radši vyhodím než při použití denně prožívat takové nepříjemné pocity.. Ne že by se s tím na rtech nedalo vydržet, ale prostě to nebylo kdovíjak příjemné. Nevím, zda mu prošla expirační lhůta (i když jsem ho měla po celou dobu schovaný v zatavené fólii) nebo to je jeho efekt, každopádně raději se mu vyhnu..



Znáte některý z těchto produktů? Máte s nimi své zkušenosti?

25 komentářů:

  1. Ta paletka je krásná, škoda, že na tom není kvalitou lépe. :/ Mám zkušenost jen s Carmexem a mi u něj hrozně vadí ten mentol, nesnáším mentolové věci na pusu! Taky mě na rtech pálí, ale dá se to přežít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, dá se to přežít, ale je to hnus prostě :D něco takového si nebudu matlat na pusu dobrovolně :)

      Vymazat
  2. Ja mám carmex a u mna je ten efekt pálenia (chladenia) skor jemný a je mi to príjemné, aj vôna sa mi páči..no učinok som čakala lepší a na suché pery teda mne nepomáha a pri nich je to palenie neprijemne..no na hydrataciu je dobry:) cakala som ale viac..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a jelikož já mám v poslední době rty přesušené, tak je to nepříjemné :) na opary je to prý jednička, ale jinak nic moc.. a ty bohužel(bohudík) nemám :D

      Vymazat
  3. neznam zadny, ale konecne jsem se dneska dozvedela, co znamena micelarni voda, takze jsem si s chuti mohla precist tvoji recenzi na ni :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka od Astoru mě teda na první pohled dostala, škoda, že ta pigmentace je hrozná, na tom oku to ani nejde poznat, že to je tak tmavý stín :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě :-/ a to mi přijde, že na fotce je to díky stínu ze strany ještě tmavší než to bylo ve skutečnosti :D

      Vymazat
  5. Mě naopak micelárka Lirene tolik nesedla. Ze začátku super, ale problém nastal u voděodolného make-upu, který absolutně nezvládla a po čase mi začala i docela dráždit oči a to je nemám nijak citlivý.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala v článku, já ji na oči nepoužívám, takže proto mi vyhovuje :) na pleti zase podle mě dokáže divy!

      Vymazat
  6. Lirene výrobky jsem používala před xx lety, kdy jsem si nic dražšího nemohla dovolit. A byly docela fajn :). Paletka vypadá hezky, ale tak nějak jsem to s tou kvalitou čekala. Většina drogerkových paletek není moc kvalitních..

    OdpovědětVymazat
  7. Panebože, ta Astorka vypadá úžasně, škoda, že jen vypadá :( Lirene byla při prvním použití super, oči mi stáhla na 100 %, což byl taky jediný důvod, proč jsem micelárku kupovala. Druhé balení už mi nevyhovalo, nevím, co s tím udělali, každopádně jsem si našla alternativu:) Je ten gel od Ziaji aspoň trochu zázrak? Nohy mám ve strašným stavu prakticky 24/7 i 4/12 (čtyři týdny v roce), takže pokud pomůže nejen na únavu, ale i na vzhled, tak si pro něj doletím třeba i na Mars :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že existuje v drogériích už poměrně velký výběr micelárek :) Ten gel je spíše na ty unavené nohy než na úpravu jejich vzhledu, já ho používám na lýtka nebo unavená chodidla pouze když potřebuji.. Ale je fakt že kdysi jsem to zkoušela a nějak nezabral (proto skončil ve skříňce nepoužíván) :D

      Vymazat
  8. To Lirene CCčko mám taky, poprvé jsem vyhrála DM skauta a taky mě ten krém zklamal. Je to fest oranžové, takže jsem to použila jednou a sbohem :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Konečně člověk vyhraje a ani si výhru neužije, co?

      Vymazat
  9. Jo, ten visnovy Carmex stoji za prd. On i ten klasicky pali a rty po nem brni, ale on se ani jako balzam nema pouzivat. Je to v podstate lek na opary, ne na nic jinyho. Vsechny ostatni verze, vcetne teto v tubicce me prijde zbytecne a k nicemu :)

    Nový článek na blogu Small Everyday Joys - nejlepší a velmi budget-friendly tužka na oči

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak tím netrpím, takže u mě vážně nemá co dělat :D A tak to nechápu ten humbuk kolem něho a důvod, proč ho všichni používají! :D

      Vymazat
  10. Velké nadchnutí nad paletkou a potom takové zklamání... :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. No ta paletka me I zaujala, ale sakra takova bida a to astor ma skvele veci. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za tip na další micelárku :) Jinak toho BB je škoda, super nápad a provedení, jen ta barva :(

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  13. S Carmexom to bude prudko individualne, mna visnovy vobec nepalil a ten obycajny ma na perach iba chvilku akoby chladil. Ale mozno je to tym ze mam vysoku hranicu citlivosti na palive veci, milujem jalapenos a na vsetko okrem zmrzliny si lejem litre chili omacky, holt madarski predkovia sa nezapru :) A naozaj mi vyliecil vysusene, popraskane pery ked som uz nevedela kam dalej.

    OdpovědětVymazat
  14. Od Lirene mám moc ráda takové zelené tonikum, takže někdy určitě vyzkouším i micelárku :) Jinak Carmex už si dlouho plánuju pořdit, tak snad se k tomu konečně někdy dostanu :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ten gel na nohy si musím pořídit, přesně něco takového by mé chudinky nožičky potřebovaly :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  16. Tyjo, vůbec nevím, že by měl Astor takovou paletku. Ale teda ta kvalita:( Škoda...

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)