čtvrtek 23. dubna 2015

Linky jedním tahem? Není problém!

Krásný čtvrteční podvečer!

Je na čase, abych vám blíže představila značku Bodyography. Malé nakousnutí bylo zde, kde jsem vám ukázala nějaké fotky jejich produktů a zmínila, že se jedná o americkou značku, která své produkty zakládá na minerální bázi a nabízí bezparabenovou, bezlepkovou a veganskou kosmetiku. Víte, že já na tomto nijak nebazíruji, ale je fajn si opět rozšířit obzory. Na vyzkoušení jsem dostala několik produktů, takže dnes vám jeden z nich, ten nejlepší, přiblížím.



Oficiální popis: On Point jsou linky přesně na míru! Formule s netoxickým, extra černým barvivem vytváří sytě černé matné linky se skvělou celodenní výdrží. Jako vždy tento výrobek neobsahuje parabeny, je bezlepkový, veganský a samozřejmě zcela bezpečný pro citlivé oči. Linky podtrhnou krásu vašich očí, celkově prodlouží jejich tvar a doplní každodenní vzhled kapkou umění. Na rozdíl od ostatních očních linek, unikátní plnící systém chrání produkt před vysycháním.

Linky v minimalistickém obalu vás asi nezaujmou na první pohled, ale věřím, že na druhý už ano. Fix má jednoduchý černý obal, je poměrně tenký, takže krásně padne do ruky. Co mne po prvním použití překvapilo je víčko. Když jsem chtěla fix zavřít, tak jakoby pruží, takže ho tam musíte trošku zacvaknout. Předpokládám, že je to systém, aby fix nevysychal. Nemusíte se ale bát, že by to mělo nějaký vliv na hrot, to vůbec! Když už jsem u něho, tak vám mohu říci, že ten je naprosto parádní! Opravdu neskutečně tenký, že jím nakreslíte i tu nejtenčí linku (samozřejmě pokud jste alespoň trochu zruční, ne jako já..). Úžasný je také fakt, že na fix nemusíte absolutně vůbec tlačit, kreslí úplně sám. A to fakt sám! Nevím, jak to dělám, ale většinou než si nakreslím linku na oči, tak mám nechtěně pokreslené i ruce :D Ale tu lehkost ocení ty z vás, které mají citlivější oči/víčka jako já. Jednoduše s tímto fixem nakreslíte linku jednoduše, bezbolestně a jedním tahem. Myslím si, že díky tomu, že nemusíte nijak tlačit, vydrží vám dlouho hrot. Často se mi stalo u drogérkových fixů, že po pár použitích se hrot třepil, tady vůbec po měsíci a půl není vidět, že by byl používaný! Takovou fajn věc jsem ani nečekala, moc mile mne to překvapilo. Barva je samozřejmě černočerná a opravdu dobře držící. Dokonce ani tehdy, když mi slzí oči, nemám linky rozmazané. No a poslední fakt, jak poznáte, že jsou linky tekuté nikoliv ve fixu? Úplně čerstvě po aplikaci (cca 10 vteřin :D) jsou jakoby mokré, v tekutější formě, než je tomu u klasického fixu. Ale je to otázka chviličky a poté už máte na očích držáka jako hrom. Zas ale držáka do té míry, že je večer krásně a jednoduše odlíčíte jakýmkoliv odličovačem či micelární vodou :)  Za mě tedy palec nahoru, protože tohle je bomba. Doufám, že spolu nějaký čas vydržíme, protože momentálně jsou linky moje number 1. 




Ale nebylo by to ono bez nějakého toho mínusu, že ano. V tomto případě je to cena, která činí 459 Kč. Vůbec to není málo, takže (pro mne) vše závisí na době použitelnosti. V případě, že vydrží např. půl roku - rok, asi bych byla ochotná o investici uvažovat :) Zas ale pokud mi vydrží dva-tři měsíce, zdá se mi to poměrně málo za tu cenu.. Tak uvidíme. Samozřejmě se o tom poté dozvíte, když ne jinak, tak minimálně spotřebováno to jistí ;) Linky mám však už měsíc a půl, používám je denně a zatím bez jakékoliv změny, takže to vidím velmi nadějně! Linky najdete zde nebo je možné si je vyzvednout přímo ve studiu Makeup Group v Křižíkově ulici na Karlíně.

Co vy a linky ve fixu? Používáte? Znáte značku Bodyography?

22 komentářů:

  1. Tyto linky me opravdu zaujaly :) Určitě pak napiš konečnou délku, jak dlouho vydržely hezky kreslit. Snad vydrží dlouho, protože pak bych uvažovala o i o koupi i přes větší cenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vědět dám! :) Já bych pak o tom právě uvažovala taky, protože nevím proč, gelovky mě nějak omrzely :D

      Vymazat
  2. Ach jo ta cena :(

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já konzerva celý "líčící" život používám linky od Reginy (99,-Kč), jsem moc spokojená. Ale už kolikrát jsem si říkala, že je potřeba vyzkoušet něco o level výš, tyto vypadají skutečně skvěle. Moc díky za tip :-)!
    Krásný skorovíkend,
    Hany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, proč ne, když ti vyhovují.? :) Já jsem poslední dva roky používala zase jenom gelovky (nejdříve L'oréal, teď Maybelline), ale říkám si, že už mě to nějak neba :D fixy jsou asi lepší :D

      Vymazat
  4. Slovem "bezlepkové" i popisem plusů jsi mě docela zaujala, ale při té ceně moje nadšení opadlo :D No, uvidíme podle té výdrže... ale nevím, zatím o nich uvažovat nebudu...

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  5. Cena mi přijde přehnaná, jinak vypadá moc dobře. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přehnaná.. ono třeba ty nové linky Push-up Liner od Benefit nebo jakékoliv jiné high-end také nejsou zadarmo.. :( :D Pro mě opravdu záleží hodně na té výdrži.. Jako jo, je to hodně, ale jestli mi fix vydrží dost dlouho (jakože doufám že jo), tak bych o nich i uvažovala.. Mám si kupovat každý měsíc fix z drogérie, který se mi hned roztřepí a vyschne nebo si koupit na půl roku (nebo déle) jedny, které vydrží? :)

      Vymazat
  6. LENNY MALI .com

    Ja nevim, me ti fixy neba. Stejne nejvkc budu milovat tuzku a tekute, jine uz nechci :/




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme přesně naopak :D tužka mi nevadí, když je dobrá, tak s ní taky linky namaluji, ale tekuté zase nemusím já :D nevím, prostě jsem nešika a neumím to s nimi :( vždycky jsem černá až za ušima :D

      Vymazat
  7. Vypadá skvěle, ale teda ta cena, mě popravdě trochu brzdí.. :(

    Zvu tě na soutěž :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/kokosova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to chápu.. :) jako není to malá částka, ale jak jsem psala výše, všechno u mě záleží na té životnosti.. pokud mi vydrží dlouho, tak bych o ní uvažovala.. :)

      Vymazat
  8. tak jsme zvědavá, jak dlouho ještě vydrží a podle toho bych se rozhodla!:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Mhm, tak tahle vypadá úžasně. Takováhle aplikace linek mi vyhovuje nejvíce a vypadá to, že jsou skutečně černočerné... :)

    Děkuji za tip a pěkný den!

    Janina z Blogopisu

    http://bloggopis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo toto já také ráda! Je to prostě rychlé a jednoduché, to má rád snad každý! :D :)

      Vymazat
  10. :-O Nikdy jsem o teto znacce neslysela. Linkuje pekne, ja mam asi celkem rada linky cimkoliv, je mi to jedno:) Fix je supr, pokud po mesici nevyschne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já už taky nalinkuju vesměs čímkoliv :D ale když to jde jednoduše, je to lepší a tohle je jeden z nejlepších kousků! :)

      Vymazat
  11. tuhle značku popravdě vůbec neznám, ale jestliže jsou skutečně tak dobré, nevadilo by mi do nich investovat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Linky od fixu jsem měla naposledy od Essence, vydržely mi půl roku a to jsem je používala skoro každý den a stojí asi kolem 70 Kč, takže já si je určitě koupím znovu. Vydržely mi hezky celý den, nerozpíjeli se

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)