pátek 15. dubna 2016

MOTD: Earthy Elements

Krásný den vám přeji!

Mám tu pro vás líčení, které jste mohli vidět v posledním videu. Nafotila jsem ho hned po dotočení a úplně jsem zapomněla, že ho tu mám :) Vypustila jsem to z paměti, protože jsem si nebyla jistá tím, že by se vám mohlo líbit. Ale nakonec jsem si řekla proč ne, zase je to něco jiného než nosím běžně. A nosilo se mi překvapivě dobře, tak třeba to zaujme i vás :)


Na svědomí má tenhle make-up nová paletka  č. 05 Earthy Elements od Milani, která je v zemitých tónech, pro zpestření obsahuje i oranžovou, která té paletce prostě dodává šmrnc. A já jsem si (nejen) tu oranžovou oblíbila. Odstíny paletky nejsou to jediné, co je na ní hezké, vlastnosti jsou také super, ale to je zase jiný příběh :)



U líčení jsem tentokrát hodně blendila a ztrácela, i když to tak kolikrát na fotkách nevypadá. Přemýšlela jsem ještě o umělých řasách, ale jelikož se v nich úplně necítím, tak jsem je nakonec zavrhla. Líčení jsem doplnila už jen méně výraznou rtěnkou. Jestli se nepletu, tak je to máslíčko na rty od Astoru.



Tentokrát bez seznamu použitých produktů, protože moje hlava děravá zapomněla věci nafotit a nyní takhle zpětně nejsem schopná dát to dohromady. Takže doufám, že to bez toho jednou zvládnete a já se pro příště zlepším :)

A co vy a oranžová? Nosíte ji rádi? Ať už na očích nebo na oblečení?

13 komentářů:

  1. Krásné líčení a moc ti sluší Klárko! Já oranžovou jednou za čas na oči taky ráda vytáhnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Péťo! :) Já jsem si ji v poslední době fakt oblíbila a to ji jinak jako barvu fakt nemusím! :D

      Vymazat
  2. Liceni Ti Klari slusi a libi se mi na Tobe :). Ale uprimne na sobe si ho nedokazu predstavit. A oranzovou v satniku taky nevyhledavam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já snad oranžového v oblečení nic nemám :) pro mě šílená barva :D ale na očích ji snesu, to jo :) přijde mi, že se hodí k modrým očím :) Děkuji moc za milá slova, Veru! :)

      Vymazat
  3. Líčení vypadá moc hezky. Oranžová mi nijak nevadí, ale vyloženě ji nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ivanko! :) No já ji moc nemusím, fakt jediné, kde mi nevadí, jsou oči :D :)

      Vymazat
  4. Myslim si, ze se ti liceni povedlo!:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)