pátek 22. července 2016

Giveaway o zubní péči Zendium - UKONČENO

Krásný páteční den!

Mám tu pro vás další soutěž a to možná trochu neobvyklou. Domluvila jsem pro vás totiž balíček zubní hygieny Zendium. Možná se to sem úplně nehodí, ale zase jsem si říkala, že podobné věci se neztratí doma snad nikomu, takže proč ne? :)

Soutěžit budeme o jeden balíček, který obsahuje:

3 x pastu na zuby (Complete Protection, Sensitive, Gentle Whitening)
3 x kartáček na zuby (2x Soft, 1x Extra Soft)
1 x ústní voda Complete Protection


Podmínku mám jednu jedinou a tou je zanechat mi tu komentář s funkčním e-mailem, na kterém vás zastihnu v případě výhry.

A samozřejmě, si držte palečky! ;)

Soutěž potrvá přesně týden, tj. do 29. 7. 2016, výherce vybere náhodně Random.org. Tradičně se mohou zapojit všichni z ČR a SR.

Hodně štěstí! :)

Výherce: