čtvrtek 29. prosince 2016

Tělové krémy Nutra Effects - Avon

Krásný den vám přeji!

Řeknu jen dvě slova na úvod: časová tíseň :D Ale já nemůžu nepsat. Prostě nemůžu. Důvody, co mě popohání dál, vám řeknu zase jindy, ale dneska se chci zaměřit na recenzi tří produktů tělové péče Avon z řady Nutra Effects. Poslední dobou nepoužívám nic jiného, takže si to shrneme.


Zjemňující hydratační krém na tělo, obličej a ruce Velvet Soft Moisture

Tenhle krém v umělohmotné dózičce byl ve finále úplně jiný než jsem čekala. Balení jednoduché, naprosto minimalistické. Ale dózy mám ráda, protože aspoň není problém vyškrábnout krém do poslední kapky. Krém byl lehké, našlehané konzistence, což bylo více než příjemné. Nikde nestékal a zase nebyl ani natolik hutný, aby se nedal rozetřít. Naopak rozetřít šel bez potíží a ihned se vstřebával. Vůně tak nějak svěží a ne úplně nepříjemná, ale zase to není ani vůně, která by mě pobláznila. Podle mě je to tak trochu "chemičárna". Snesitelná, ale pořád to není žádná přírodní vůně. Ovšem pocit po namazání je příjemný. Jedná se o krém, který se parádně vstřebá a zanechá jen příjemný, pěstěný pocit. Žádná umaštěná pokožka, jen chviličku po namazání menší pocit ulepení, což však netrvá dlouho. Po pár minutkách o namazání krémem víte, ovšem jenom v tom dobrém slova smyslu. Je hydratovaná, alespoň v mém případě. Myslím si, že normální pokožce bude péče dostačovat, ovšem nejedná se o žádný výživný šlágr. Je to spíš lehčí kousek, kterým se namažete, pokud nepotřebujete žádnou výraznou péči. Zase třeba na obličej by mohla být ta struktura ideální, abyste nebyli promaštění až moc. Netuším ale jak na tvář sedí, nezkoušela jsem. Moc tyhle multifunkční produkty nemusím a raději používám krém zvlášť na obličej, tělo i ruce..

Sečteno podtrženo, krém se použít dá, ale není to žádný šlágr, který bych potřebovala znovu. Znám i lepší a příjemnější kousky. Seženete zde, za 200 ml je cena 139,90 Kč.





Hloubkově vyživující tělové mléko Deep Nourishment

Mléka už jsou potom klasicky v lahvičkách. Začneme hloubkově vyživujícím, které je určené pro suchou až velmi suchou pokožku. Ne že bych měla pokožku úplně vysušenou, pravidelná dávka péče ji udržuje stále ve formě, ale přes tu zimu dostává přece jenom trochu zabrat a je sušší než po zbytek roku, proto dostalo tohle mléko přednost. Tentokrát jde o tekutější konzistenci, přesně jak bych u mléka čekala. K víčku hezky stéká, takže ho spotřebujete celkem úspěšně. Mléko má parfemaci hodně podobnou tělovému krému, kterou jsem popisovala výše. Vlastně bych řekla, že celá řada má stejnou parfemaci. Minimálně tyhle tři produkty ano. Tak trochu chemická vůně, ale svěží a ne úplně nepříjemná. Akorát bych řekla, že u těch mlék je o něco jemnější a nenápadnější. Mléko se skvěle roztírá a velmi rychle se vstřebává, zanechává pokožku na hezkou chvíli provoněnou. jemnou a na tu jeho lehkost i vcelku příjemně vyživenou. Příjemný pocit na pokožce vydrží dlouho a já můžu být naprosto bez starostí, protože je hezky opečovávaná. Zároveň se nemusíte bát žádného pocitu těžkosti nebo dokonce mastnoty a lepení. Vůbec. Je znát, že trocha nějakého oleje tam je, ale ne natolik, aby to bylo nepříjemné.

Tohle mléko mne zaujalo a přijde mi nanejvýš sympatické. A rozhodně bych se této verzi do budoucna nebránila. 250 ml seženete za 89,90 Kč a najdete ho zde.




Hydratační tělové mléko Ultimate Moisture

Posledním testovaným je hydratační verze mléka, která je pro normální až suchou pokožku. Lahvička je totožná s jinými verzemi, stejně jako už dvakrát zmiňovaná vůně. Oproti vyživujícímu mléku je tato verze ještě o něco tekutější, takže se roztírá ještě rychleji a vstřebává se taky bleskurychle. Obsahuje více vody, což samozřejmě vychází z jeho podstaty. Hydratuje však tak nějak průměrně, nečekejte žádnou velkou hydrataci natož pak výraznou hlubokou výživu. Tohle mléko je odlehčenější verze toho výživného. Pro normální bude dostačující, to bez debat, ale nebude to určitě pro suchou a dehydratovanou pokožku. Díky jeho lehkosti a svěžesti se mi zdá vhodnější pro letní období. Nezatěžuje pokožku, není mastné a pokožka není ulepená, což je přesně to, co v létě potřebujete spíš. Nyní je to poměrně málo.

Tohle mléko je pro mne asi nejslabší článek a raději bych sáhla po kolegovi výše, které je velmi podobné, ale o něco příjemnější a úspěšnější v péči o tělo. Tohle mléko najdete zde, cena je 89,90 Kč za 250 ml.




Všechny tři v akci:


Takže, když to shrnu, tak můžu říci, že je to tak nějak průměrná záležitost. Tělový krém mi přišel průměrný, stejně jako hydratační mléko. Lepší mi přišlo vyživující mléko, které bych znovu asi i brala, ale zase to není nic, co bych si nutně musela znovu objednávat, protože přeci jenom podobných vychytávek potkávám dost.

Co vy a Nutra Effects? Máte vyzkoušený některý z produktů?

16 komentářů:

  1. Měla jsem ten první krém a byl skvělý, i hydratace mi přišla moc dobrá.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako pro mě je hydratace ok, to jo, ale suchá pokožka asi úplně nepochodí.. Nevím, já od něho čekala trochu víc :)

      Vymazat
  2. Měla jsem to vyživující tělové mléko a bylo fajn, opravdu na té pokožce bylo nějakou dobu poznat, že je namazaná. Nemít takové zásoby všech možných mazadel, tak bych objednala znovu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to vyživující se mi taky líbí, hlavně ta vůně mi přijde i o něco málo jemnější a méně vtíravá, tak to mi taky vyhovuje :D

      Vymazat
  3. Hned ten první výrobek mám a jsem s ním opravdu spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, já jsem z něho spíš tak nějak na rozpacích. Není špatný, ale prostě jsem čekala víc.. :)

      Vymazat
  4. Jen kouknu na složení a vím, že bych nechtěla ani jeden. Směs vody, parafínu, olejů z ropy a silikonů. Co z toho může být dobré pro pokožku? Jsou i podobně levné značky s přírodnějším složením. Před 15 lety byl Avon kvalitou jinde. Měli sice pár výrobků, ale lepších. Teď každé tři týdny chrlí novinky stejné kvality i vůně. Z ničeho už necítím pořádnou levanduli, vanilku... Všechno voní téměř stejně, jak kdyby měli jeden parfémový základ a občas do něj jen přilili kapku umělé Essence :) Pro mě je Avon jedna z nejhorší kosmetiky. Škoda, že mamka s tetou nekupují skoro nic jiného a pak se diví, že je svědí po sprše celé tělo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikčo, musím souhlasit s vůněmi, taky mi přijde, že dřív ty jejich krémíky voněly lépe.. třeba když mluvíš právě o té vanilce, to bylo něco! Babička používala krém v kelímku (jmenoval se tuším nějak Naturals) a já (i ona) ho milovala.. :)

      Vymazat
  5. Mám vyživující mléko a jsem s ním spokojená. Na pokožce je opravdu aspoň chvíli znát, že jsem se namazala. :) Jen mi malinko vadí ta vůně, ale dá se to přežít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mně právě u toho vyživujícího mléka přijde ta vůně jemnější a nenápadnější než u toho kelímku, takže i proto ho mám raději :)

      Vymazat
  6. Měla jsem vzorky všech 3 krémů a byla jsem nadšená toho v kelímku a toho hloubkově vyživujícího. To hloubkové jsem si už pořídila i do zásoby a moc se na něj těším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi podle mě udělala nejlíp, jak jsi mohla, to vyživující je za mě určitě nej :)

      Vymazat
  7. Dobrý den,
    chceme dát dcerce jméno Klára, jste s tímto jménem spokojená, žije se Vám s nim dobře?
    Díky
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den, Míšo, za mě spokojenost :) Sice je to nyní dost časté jméno, ale asi bych neměnila :)

      Vymazat
  8. vyzerajú fajn :) my z Avonu objednávame hrozne často, tak najbližšie zrejme prihodíme do košíka ešte niečo ďalšie ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka také často objednává.. je to taková zajetá značka maminek a babiček :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)