čtvrtek 14. července 2016

Černé kombo od L'oréal Paris

Krásný večer, moji nejdražší!

Je čas představit vám moje oblíbené kombo posledních týdnů.. L'oréal Paris mi zaslal v dubnu několik novinek a mezi nimi i tyhle dva kousky, které u mne doma vždycky najdou uplatnění - linky ve fixe Super Liner Perfect Slim a nová řasenka False Lash Wings Sculpt. Kdo mě znáte, tak víte, že bez těchto dvou pomocníků pomalu ani nevycházím z domu, takže jsem se do testování hned pustila.


Fix na oči se super mega dlouhým název Super Liner Perfect Slim jsem si zamilovala od první chvíle. Už když jsem fixu otevřela, věděla jsem, že nám to spolu půjde. Skvělý je totiž tenoučký hrot, kterým vykouzlíte i tu nejtenčí linku. I mně se povedla a že jsem levá jak turecká šavle.. :) Fixka je tenká, takže se dobře drží a lehce se s ní maluje. Z počátku se hrot neohýbá a přitom není ani nepříjemně tvrdý, což mi naprosto vyhovuje. Postupem času (používám ho denně přes dva měsíce) už je opotřebení mírně znát, protože se fix začíná ohýbat a špička se sice netřepí, ale už nekreslí tak dobře jako z počátku. Barva je ale stále černočerná, ihned zasychá, nešmouhuje a neotiskává se. Výdrž linek je naprosto bez potíží celodenní, ráno je namaluji, večer je sundám. Voděodolná tedy není, v to zase nedoufejte, když budete slzet jako já, ocásek vám zmizí, ale běžné situace zvládne.




Celkově tedy nemám moc co vytknout. Linky jsou za mě povedené, samozřejmě očekávejte postupem času opotřebení, ale dosud jsem extrémní rozdíl ve vlastnostech nezaznamenala. Je na běžné použití fajn, možná bych brala, kdyby vydržela i pár mých slz. Když se mi spustí slzící chvíle, tak je po nich. Ale to nezvládají skoro žádné linky, takže to fixe nemám za zlé. Seženete v drogériích, doporučená cena je 199,90 Kč.



Řasenka False Lash Wings je stará známá, má už snad dvě inovace a nově k nim patří i tahle verze Sculpt. Ta má stříbrný obal s modrým víčkem a slibuje efekt motýlích řas. Obal je tlustý, ale překvapilo mě, že se poměrně dobře drží a manipulace s řasenkou není úplně špatná. Kartáček mě překvapil ještě víc, protože to je hodně speciální koště :D Jak vám ho popsat nevím, možná že i vypadá jako jedno křídlo? Hlavně je umělohmotný a štětinky jsou kraťoučké. Avšak efekt na řasách tenhle kousek umí. Řasenka totiž parádně prodlouží. Ač vy to asi ani podle fotek nepoznáte, já v reálu vidím, jak krásně umí řasenka prodloužit. Bohužel nemám řasy až do nebes a mrkací panenka ze mě nebude ani s ní, ale znatelnější prodloužení tam je. Zahuštění možná maličko taky, ale zase ne úplně přehnané, spíš minimální. Co se týče slepování, tak to je trochu složitější otázka. Z počátku totiž neslepovala skoro vůbec a já jsem jen koukala nad tím efektem. Čím déle ji používám, tím více prosychá a slepuje. Což je škoda. Ale zase musím říct, že to není žádná tragédie ani tak, protože řasy zase vypadají objemnější a díky té délce zaujmou ještě víc než předtím. Takže to i tak jde. Hlavně mě fakt překvapuje, jak hezky se s ní pracuje, štěteček se dostane úplně ke všem řasám, i těm nejtenčím a nejkratším a to aniž bych se počmárala okolo. No a spokojená jsem i s její výdrží, protože přežije na řasách všechno. Tedy skoro všechno, stoprocentně voděodolná není, ale nápor mých slz zvládá celkem obstojně. To už musí být slzavé údolí, aby se rozmazala :) Jo a nesmím zapomenout zmínit, že se neobtiskává, nešmouhuje ani se nedrolí.



Prostě není vůbec špatná a já ji nemůžu vůbec hanit. Je to jedna z těch lepších řasenek, které jsem v poslední době měla a asi bych se ji do budoucna nebránila. Cena není nejvyšší, ale na drogérkovou řasenku za ni zaplatíte celkem dost. Doporučená cena je 299,90 Kč za 8,7 ml.

Řasenka v prvních dnech:


Řasenka nyní:


Takže tyhle dva kousky by šly :) Rozhodně tvoří v poslední době moje oblíbené kombo, díky kterému dosáhnu vždy minimálně přijatelného líčení.

Co vy a tyto novinky? Máte s nimi zkušenosti? Zaujaly vás?

*PR produkty zaslané zastoupením L'oréal Paris

10 komentářů:

  1. Řasenka má teda na mě až moc složitý štěteček, urcitě by stala za vyzkoušení. Udělá pěkné řasy :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On vypadá složitě, ale ve finále se s ním líčí opravdu hezky :)

      Vymazat
  2. Od Loreal mám raději linky v kelímku.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by hrozně zajímala ta řasenka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nemůžu si na ní stěžovat :) ale teda musím říct, že prosychá celkem rychle :D

      Vymazat
  4. Někde jsem četla že ta druhá strana kartáčku (ta hladká) má být na vykreslení vnitřní vodní linky... Jde to s ním?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem to teda musela zkusit a asi jsem levá, ale řasenku jsem měla všude kolem, jenom ne na lince :D :D

      Vymazat
  5. Už jsem i ní hodně slyšela, ale zustavam věrná Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu, Maybelline mi pořád přijdou lepší a hlavně i cenově přijatelnější.. :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)