pátek 8. prosince 2017

Velká vánoční soutěž o tajemný balíček! UKONČENO

Ahoj všichni!

Vítám vás u další vánoční soutěže. Slíbila jsem vám soutěžní jízdu, proto je na čase popojet! Dnešní soutěž je trochu speciální, žádná podobná tu dosud nebyla. 

Proč? Já vám totiž neprozradím, o co vlastně soutěžíme! Rozhodla jsem se to zkusit zase trochu jinak a zasoutěžíme si o ZÁHADNOU KRABIČKU. Můžeme to nazvat beauty boxem či mystery boxem, chcete-li :) Vánoční krabici jsem naplnila až po víko kosmetikou. Prozradím jen tolik, že se výherce může těšit na kosmetiku jak dekorativní, tak pečující a to od všech možných značek. Více nechám na vaší fantazii, abyste se měli na co těšit :)



Podmínky soutěže:

1. Ani tentokrát nedávám jako nutnou podmínku sledování, ale ráda bych, aby to vyhrál někdo, kdo sem občas zavítá a pár řádků si přečte. Kdyby se přeci jenom někdo chtěl mezi čtenáře/odběratele přidat, může sledovat buď přes GFC tady na blogu, Facebook či Instagram.

2. Napište mi: Co kosmetického byste rádi našli pod stromečkem?

3. A k tomu přihoďte e-mail, na kterém vás budu kontaktovat v případě výhry.


Výherce vylosuji zase za týden, to znamená 15. 12. 2017. Losovat budeme opět náhodně. Zapojit se mohou všichni z ČR a SR. 

Nezbývá mi, než vám popřát hodně štěstí a krásný předvánoční čas! ♥

Výherce: